Vraag

gratis jbl headset

  • 29 October 2021
  • 33 reacties
  • 593 Bekeken

Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?


33 reacties

Staat normaal vermeld op de site van proximus zelf als je op Voorwaarden klikt 

dit moet dus via Samsung zelf gebeuren → promo | Samsung België &→ promo | Samsung België

Reputatie 7
Badge +3

Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?

:arrow_right: hier de link Ontvang €50 terugbetaald bij aankoop van een Galaxy A52s 5G 

:arrow_right: hier de link  Proximus promotie: Ontvang een JBL 600BTNC headphone

@Max. Ik denk dat ik nu weet waarom je de vraag hier gesteld hebt :slight_smile:

Zoals ik reeds in mijn eerste bericht melde kun je dit terugvinden onder de voorvoorwaarden op de Proximus site:

Maar die link werkt niet!
 

@Proximus.forummedewerkers mss best de link eens laten aanpassen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Martin bedankt voor je feedback, we geven het door! Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?

:arrow_right: hier de link Ontvang €50 terugbetaald bij aankoop van een Galaxy A52s 5G 

:arrow_right: hier de link  Proximus promotie: Ontvang een JBL 600BTNC headphone

Ik heb deze gsm aangekocht, de verkoper haalde nog aan dat het een heel mooi aanbod was gezien je de headphones kreeg bovenop de €50 cashback. Nu 2 weken later krijg ik een e-mail van Samsung dat deze promo niet combineerbaar is en ik dus geen headphones zal ontvangen.. kan toch niet zomaar????!!!

Reputatie 7
Badge +3

Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?

:arrow_right: hier de link Ontvang €50 terugbetaald bij aankoop van een Galaxy A52s 5G 

:arrow_right: hier de link  Proximus promotie: Ontvang een JBL 600BTNC headphone

Ik heb deze gsm aangekocht, de verkoper haalde nog aan dat het een heel mooi aanbod was gezien je de headphones kreeg bovenop de €50 cashback. Nu 2 weken later krijg ik een e-mail van Samsung dat deze promo niet combineerbaar is en ik dus geen headphones zal ontvangen.. kan toch niet zomaar????!!!

 

Staat nochtans zo  op de Proximus website  Cashback en cadeau’s | Proximus 

Samsung Galaxy A52s 5G    €50 Terugbetaald & Gratis JBL Noise Cancelling headset  https://samsung.com/be/promo 

 

promo | Samsung België www.samsung.com/be/promo/promo/?id=4P2S8ALCR594Q

Dus aan Proximus om dit recht te zetten en een tegemoetkoming te doen , lijkt mij hier van toepassing. @HeidiE @AntonellaD   Samsung vermeld inderdaad in hun voorwaarden dat er geen combinatie van acties is toegelaten op hetzelfde toestel.

@Fred21  N.B. Je kan deze info eventueel ook naar Samsung sturen .

Reputatie 1

Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?

:arrow_right: hier de link Ontvang €50 terugbetaald bij aankoop van een Galaxy A52s 5G 

:arrow_right: hier de link  Proximus promotie: Ontvang een JBL 600BTNC headphone

Ik heb deze gsm aangekocht, de verkoper haalde nog aan dat het een heel mooi aanbod was gezien je de headphones kreeg bovenop de €50 cashback. Nu 2 weken later krijg ik een e-mail van Samsung dat deze promo niet combineerbaar is en ik dus geen headphones zal ontvangen.. kan toch niet zomaar????!!!

 

Staat nochtans zo  op de Proximus website  Cashback en cadeau’s | Proximus 

Samsung Galaxy A52s 5G    €50 Terugbetaald & Gratis JBL Noise Cancelling headset  https://samsung.com/be/promo 

 

promo | Samsung België www.samsung.com/be/promo/promo/?id=4P2S8ALCR594Q

Dus aan Proximus om dit recht te zetten en een tegemoetkoming te doen , lijkt mij hier van toepassing. @HeidiE @AntonellaD   Samsung vermeld inderdaad in hun voorwaarden dat er geen combinatie van acties is toegelaten op hetzelfde toestel.

@Fred21  N.B. Je kan deze info eventueel ook naar Samsung sturen .

@Pat52 bedankt 👍

Reputatie 1

Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?

:arrow_right: hier de link Ontvang €50 terugbetaald bij aankoop van een Galaxy A52s 5G 

:arrow_right: hier de link  Proximus promotie: Ontvang een JBL 600BTNC headphone

Ik heb deze gsm aangekocht, de verkoper haalde nog aan dat het een heel mooi aanbod was gezien je de headphones kreeg bovenop de €50 cashback. Nu 2 weken later krijg ik een e-mail van Samsung dat deze promo niet combineerbaar is en ik dus geen headphones zal ontvangen.. kan toch niet zomaar????!!!

 

Staat nochtans zo  op de Proximus website  Cashback en cadeau’s | Proximus 

Samsung Galaxy A52s 5G    €50 Terugbetaald & Gratis JBL Noise Cancelling headset  https://samsung.com/be/promo 

 

promo | Samsung België www.samsung.com/be/promo/promo/?id=4P2S8ALCR594Q

Dus aan Proximus om dit recht te zetten en een tegemoetkoming te doen , lijkt mij hier van toepassing. @HeidiE @AntonellaD   Samsung vermeld inderdaad in hun voorwaarden dat er geen combinatie van acties is toegelaten op hetzelfde toestel.

@Fred21  N.B. Je kan deze info eventueel ook naar Samsung sturen .

@Pat52 bedankt 👍

@Pat52 weet u soms hoe ik het beste te werk ga om Proximus dit te laten rechtzetten? Soms een emailadres of telefoonnr? Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

 @Pat52 weet u soms hoe ik het beste te werk ga om Proximus dit te laten rechtzetten? Soms een emailadres of telefoonnr? Alvast bedankt

@Fred21 Het is wachten tot maandag , als iemand van de Proximus medewerkers dit oppikken , in het weekend zijn er geen medewerkers van proximus actief op het forum. 

Ondertussen kan je best in je profiel je klantennummer , mobielnummer enz... invullen. En in het Ticket (Privé) de referentie van je registraties bij Samsung voor de Cashback en de JBL headset.

Dan kunnen de medewerkers van Proximus je vlugger helpen/antwoorden.

Ga naar https://nl.forum.proximus.be/settings/profile   

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op

Groeten, Patrick

Reputatie 1

 @Pat52 weet u soms hoe ik het beste te werk ga om Proximus dit te laten rechtzetten? Soms een emailadres of telefoonnr? Alvast bedankt

@Fred21 Het is wachten tot maandag , als iemand van de Proximus medewerkers dit oppikken , in het weekend zijn er geen medewerkers van proximus actief op het forum. 

Ondertussen kan je best in je profiel je klantennummer , mobielnummer enz... invullen. En in het Ticket (Privé) de referentie van je registraties bij Samsung voor de Cashback en de JBL headset.

Dan kunnen de medewerkers van Proximus je vlugger helpen/antwoorden.

Ga naar https://nl.forum.proximus.be/settings/profile   

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op

Groeten, Patrick

@Pat52 Bedankt Patrick, ik heb inmiddels mijn profiel aangevuld zoals u me aangaf. Nu is het wachten tot iemand van de medewerkers het oppikt neem ik aan. Groeten

@Fred21 Inderdaad gewoon de reactie afwachten van iemand van de Proximus forummedewerkers hier de draad opneemt.

Reputatie 7
Badge +3

@Fred21 

ik heb een dossier opgemaakt en zal kijken wat we kunnen doen voor jou.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Fred21 

na contact bij Samsung bleek dat zij de fout gemaakt hebben en je aanvraag is ondertussen wél goedgekeurd.

Heb je bevestiging ontvangen?  

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Max 

Heb je de aanvraag voor de headset nog kunnen doen?

Hoe is het bij jou afgelopen?

groeten

Tina

Reputatie 1

@Fred21

na contact bij Samsung bleek dat zij de fout gemaakt hebben en je aanvraag is ondertussen wél goedgekeurd.

Heb je bevestiging ontvangen?  

Groeten

Tina

@tina.b Dat is supergoed nieuws! 

Neen helaas nog geen bevestiging van ontvangen.

Enig idee wanneer deze headset zou toegezonden worden? Zelfde tijdspanne als eerder aangekondigd bij hun acties?

Bedankt voor je inspanningen, waardeer dit enorm!

Groeten

Reputatie 7
Badge +3

@Fred21 

graag gedaan :-)

ja, leveringstijd idem als bij andere acties, kan dus nog even duren

vermoedelijk ga je een track en trace krijgen…

hopelijk komt het in orde: zoniet… ring the bell ;-)

groeten

Tina

Hallo 

Ik heb dit ook voorgehad eerst werd het geweigerd maar in december heb ik mail gehad dat het wek goedgekeurd is weet iemand wat de levertermijn is?

Mvg Degreef Bram 

Reputatie 7
Badge +3

@Bram98 Dat zou binnen de 6 weken moeten zijn. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@Fred21

graag gedaan :-)

ja, leveringstijd idem als bij andere acties, kan dus nog even duren

vermoedelijk ga je een track en trace krijgen…

hopelijk komt het in orde: zoniet… ring the bell ;-)

groeten

Tina

@tina.b Dag, Tina sta jij nog in contact met de mensen van Samsung? We zijn inmiddels meer dan een maand verder en nogsteeds geen teken van de Samsung headphones 😔😔

vandaar dat ik the bell even ring 😉

groeten

Bij mij is die gisteren geleverd dus vermoed ik dat ze binnenkomen

 

Reputatie 7
Badge +3

@Fred21 

ik zal het even navragen via onze contactpersonen.

groeten

Tina

Reputatie 1

@Fred21

ik zal het even navragen via onze contactpersonen.

groeten

Tina

Alvast bedankt.

Groeten

Reputatie 1

@Fred21

ik zal het even navragen via onze contactpersonen.

groeten

Tina

Hoi Tina,

 

heb je soms al nieuws ontvangen van Samsung?

Thx groetjes

 

Reputatie 7
Badge +3

@Fred21 

ik heb mijn collega nog eens een herinnering gestuurd: hij had nochtans bevestiging van Samsung…

sorry

Groeten

Tina

Dag iedereen

Net als jullie heb ik eind oktober ook een Samsung galaxy a52 gekocht bij Proximus, foto's van de rekening getrokken en alle gegevens ingevuld, maar nog geen hoofdtelefoon gezien.

Is daar iets fout gelopen?

 

Groetjes

Thasja

Reageer