Vraag

Gratis Galaxy Smart Watch 4 niet ontvangen bij aankoop Galaxy A52s 5G

  • 5 February 2022
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Dag

 

Na een hele moeilijke bevalling bij Proximus (bespaar je de details) koop ik begin januari de Samsung Galaxy A52s 5G aan in combinatie met Flex abonnement en zou ik recht hebben op een gratis Samsung Galaxy Smart Watch. Ik merk op dat noch op de Samsung/Proximus website een link is voor de aanvraag ervan. Medewerker klantendienst ging dit in orde brengen, 3 weken verder, nog niets ontvangen. Gelukkig was er een case aangemaakt en zou de backoffice me ervoor gaan terugbellen. Zullen zien... Nog iemand met zulke issues?


4 reacties

Ter info: ikweet niet hoe het bij u zat maar normaal moet je u dan registreren bij Samsung België |Promoties (my-samsung.com) en worden die opgestuurd, maar ik zie die er nu niet direct tussen staan.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
 
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reputatie 7
Badge +4

FYI

Samsung Galaxy A52s & Galaxy Watch 4 | Proximus

Samsung Galaxy A52s 5G Awesome Black + Galaxy Watch4 40 mm Black | Krëfel – de beste prijzen, service inbegrepen (krefel.be)

Voor zover mij bekend zou deze Watch 4 samen met de A52S (in 1 doos) moeten geleverd zijn (en dient/diende hiervoor geen registratie bij Samsung te gebeuren)

 

Ik vermoed dat enige tijd terug een gelijkaardig probleem gemeld werd op dit Nl en/of het Fr forum

Ik vrees evenwel dat enkel Proximus medewerkers (moderatoren) dan ook na raadpleging van “backend office” u een eventuele oplossing/compensatie zullen kunnen aanbieden

daarom dat deze actie volgens mij ook niet  te vinden is  bij Samsung België |Promoties (my-samsung.com) 

Anders verwijzen ze ook op de proximus site  Samsung Galaxy A52s & Galaxy Watch 4 | Proximus onder de voorwaarden met link naar samsung action site waar je u moet registreren voor de ontvangst. 

Maar dan is het wel raar als die in de zelfde doos zou opgestuurd worden dat die er dan niet zou  bijzitten.
Conclusie, we zullen moeten wachten op een officieel antwoord van iemand van Proximus zelf morgen….

 

Reputatie 7
Badge +3

@Tommytoskas 

hallo; ik zie dat er inderdaad een dossier was opgesteld.

De dossierbeheerder heeft dit vandaag met jou besproken en afgehandeld.

vriendelijke groeten,

Tina

Reageer