Vraag

Getrouwheidspremie

  • 10 January 2022
  • 12 reacties
  • 270 Bekeken

Beste,

 

Graag zou ik ook in aanmerking komen voor een getrouwheidspremie voor mijn gsmabonnement.

Ik denk dat ik al minstens 20 jaar Proximus als gsm-operator heb.

Alvast bedankt om mij op de hoogte te brengen.

 

mvg 

 

Anne Winnen

 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Awinn ik maak dossier 49976558 en activeer een getrouwheidskorting voor 12 maanden vanaf 01/02/2022. Groetjes, Heidi

Reputatie 2

Dag @Awinn ik maak dossier 49976558 en activeer een getrouwheidskorting voor 12 maanden vanaf 01/02/2022. Groetjes, Heidi

Hey Heidi, aangezien dit een nieuwe topic is vraag ik het best hier: ik zou graag willen weten wat deze “getrouwheidspremie/korting” is, is het dat je jaren klant bent en je krijgt een bepaalde korting voor een bepaalde tijd? Of zit het eigenlijk? Toen ik dit voor het eerst las ging ik meteen kijken op jullie website maar vond niet echt veel info hieromtrent. Kan u dit geven? Ook wou ik graag weten wat de voorwaarde zijn want die kon ik ook nergens terug vinden. 

 

m.v.g.

Beste Heidi,

 

Heel fijn, dank je wel hiervoor :grinning:

mvg Anne Winnen

Reputatie 7
Badge +3

@hadi amrane De getrouwheidskorting is een korting van bepaalde duur voor bestaande en trouwe klanten. Er moet aan bepaalde voorwaarden worden voldaan en deze korting is niet compatibel met andere kortingen, promoties en (gecombineerde) aanbiedingen. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +2

@HeidiE @AntonellaD 

Een getrouwheidskorting zou ook welkom zijn met al de perikelen van proximus mail: al mijn verzonden berichten waren opeens weg.

Zie:  Mail inbox verspringt naar ongelezen | Proximus Forum

Niettegenstaande nog steeds tevreden met de V7 decoder.

Reputatie 7
Badge +3

@Jan  Ik doe het nodige. Groetjes, Antonella

Beste,

ik ben ondertussen reeds 5 jaar klant bij jullie en tevreden van jullie service. Graag had ik ook recht gehad op de getrouwheidspremie die jullie aan jullie vaste klanten aanbieden. 

Zou dit mogelijk zijn aub?

alvast heel erg bedankt

Reputatie 2

Kunnen jullie eens kijken of ik in aanmerking kom? Bedankt alvast

Reputatie 5
Badge +3

Ben reeds 40 jaar Belgacom/Proximus klant, kan zo premie goed gebruiken met mijn echtgenote met gehandicaptenstatuut. Heb daarvoor al een soort getrouwheidspremie ontvangen, maar is na 12 maanden niet verlengd geworden.

Kan deze nog worden verlengd?

alvast bedankt!

 

mvg

Ben reeds 40 jaar Belgacom/Proximus klant, kan zo premie goed gebruiken met mijn echtgenote met gehandicaptenstatuut. Heb daarvoor al een soort getrouwheidspremie ontvangen, maar is na 12 maanden niet verlengd geworden.

Kan deze nog worden verlengd?

alvast bedankt!

 

mvg

@jdm_01 ter info: Het is inderdaad niet meer zoals vroeger, nu moeten de getrouwheidspremies jaarlijks vernieuwd worden.

Reputatie 7
Badge +3

@jdm_01 Dag , dit is terug in orde voor je volgende aanrekeningen. Groetjes Luc 

Reputatie 5
Badge +3

Beste Luc.M

 

Bedankt!👍

 

Reageer