Vraag

gerecycleerde smartphones

  • 7 July 2022
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Beste Proximus, vorige zaterdag hebben wij 2 smartphones binnen gebracht voor recyclage 
(I phone 6 16GB = €23 en 
i phone 8 64GB = €67). Nu hebben we op de site van proximus gezien dat je per ingeleverd toestel €20 bovenop het bedrag van je ingeleverd toestel krijgt. Als ik bel naar de proximus winkel zeggen ze dat dit al verekend is in de terugbetaling van het toestel, terwijl je op jullie site de berekening kan maken en dit overeenkomt met het bedrag dat we hebben terug gekregen. Als ik bel naar de klantendienst (want via mail of messenger zijn jullie niet bereikbaar) hangen ze op of vertellen ze mij dat je deze actie zelf moest vermeld hebben in de winkel, als je niet van de actie weet kun je het toch zelf niet vragen… sterke klantendienst !!!


1 reactie

Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers dit verder kunnen bekijken van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reageer