Vraag

Gelieve Voicemail uit te schakelen op Pay en Go kaart

  • 17 March 2022
  • 6 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 1

Mijn moeder heeft een gsm met Proximus Pay & Go kaart, en dat rinkelt veel te kort voor haar, ze kan zo snel niet opnemen. Ik lees dat de telefoon iets langer belt indien de voicemail uitgeschakeld wordt.

Is dit zo ? Zo ja, kan een Proximus medewerker de voicemail van haar kaart uitschakelen ? Ik ben al langs geweest in de Proximus shop hier, maar daar konden ze mij niet helpen. Ze verwezen me door om het nummer 6000 te bellen om dit te doen, maar daar word je naar de website gerefereerd. Op My Proximus kan ik op haar bestaande logon het P&G nummer niet zien, ik zou een nieuw MyProximus account moeten aanmaken hiervoor, maar dan zouden we dan weer een extra email-adres voor nodig hebben wat we niet hebben.

Kan a.u.b. een Proximus medewerker de voice mail afzetten ? Ik zet haar telefoonnr in  mijn Proximus forum profiel in het veld ‘Ticket’

 

groeten,

els

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Els VO Het nodige is gedaan. De voicemail werd uitgeschakeld. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

@AntonellaD 

Blijkbaar zou dit volgens “interne Proximus richtlijnen” (markering/product mgt?) niet meer mogen (alhoewel het technisch kan)

Désactiver messagerie vocale sur Pay&Go sans créer un nouveau MyProximus | Proximus Forum

 

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 Wij hebben hier intern niets over vernomen in ons team. Zolang het kan en mag om de voicemail uit te schakelen op P&G, zullen we hiervoor het nodige blijven doen. Groetjes, Antonella

ik weet jaren terug dat dit hier ook al door proximus medewerkers gemeld werd (was toen nog een ander proximus forumteam die hier op het forum kwam , mss zitten die nu op het frans forum :relaxed: ), dat dit niet ging om in te brengen in het systeem en dan later ging dat dan blijkbaar wel.

Reputatie 7
Badge +4

@AntonellaD 

thanks, ik ga hierover wijselijk zwijgen op het Fr-forum

spijtig voor de betrokken op het Fr-forum gehospitaliseerde dame, een oplossing voor haar via dit Nl-forum team eventueel mogelijk?

@Martin 

technisch kan het ook nu uiteraard ook nog

 

 

het kan technisch , maar jaren terug blijkbaar kon het toen niet,  als het klopt wat ze gezegd hebben natuurlijk!

Reageer