Beantwoord

Geld weg

  • 4 April 2019
  • 4 reacties
  • 289 Bekeken

raadsel voor proximus
ik stort op 2 april 10 euro op een herlaadkaart even later kom ik er achter dat de kaar geblokkerd is bel naar proximus en zegen sorry de kaart is geblokerd kunnen niets doen geld kwijt maar er staat nog wel geld op (dus dat weten ze ) naar de winkel nieuw kaart de verkoper vernietigd de oude kaart ik bel de zelfde dag terug naar proximus en zegen ga vlug naar de winkel en probeer de kaart terug te hallen was vernietigd bel weer terug sorry maar wij kunnen niet weten waar dat geld naar toe is (staf proximus die niet weet wat er met dat geld gebeurt ) maar hoe kan het dat je op een geblokerde kaart geen saldo kan afhalen maar ze nemen wel het geld aan voor er op te zetten
(hoeveel 10.000 , 100.000euro's) zoude ze zo al achterover hebben gedrukt
icon

Beste antwoord door HeidiE 9 April 2019, 13:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Indien geen Px medewerkers op dit publieke forum zouden reageren, best schriftelijk (e-mail) klacht neerleggen (en desgevallend in 2e faze na 2 à 3 weken zonder resultaat naar de ombudsdienst telecom stappen)
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36

P.S.
Het is mij niet direct duidelijk in hoeverre het bv. een vervallen P&G nr betrof (vervaldatum overschreden), of het een Px-center of het over een 3e partij gaat (Colruyt, …) en/of er een probleem was m.b.t. de herlaadcode zelf (dit is mijns inziens nuttige info voor de Px medewerkers en/of ombudsdienst)
Indien u bv. met bancontact of kredietkaart betaald hebt is er in elk geval een transactienr naar waar u kunt verwijzen om uw gelijk te halen

Succes
Reputatie 7
Badge +3
Ludo,

kan je via een privénummer het betrokken nummer doorgeven ? Dan laat ik uitzoeken wat er aan de hand is, en welke oplossing we kunnen bieden.

Groeten,

Tina

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden
ik heb op 2 april 10 euro overgemaakt naar een herlaad kaart die geblokkeerd zou zijn ben naar de winkel geweest en ze hebben mij een nieuwe kaart verkocht en de oude vernietigd er zou geen mogelijkheid zijn om de 10 euro terug te krijgen dat zou dus voor proximus zijn
mijn nieuw kaart heeft ssn2100318718915
oude kaart die vernietigd is heeft ssn 210059713412
bedankt voor de reactie
groeten
ludo
Reputatie 7
Badge +3
Dag Ludo, ik heb dossier 38261549 opgemaakt voor nazicht, de bevoegde dienst zal je verder contacteren. Grt, HeidiE