Beantwoord

Geen VoWifi

  • 25 February 2023
  • 8 reacties
  • 135 Bekeken

Beste,

Ik heb thuis geen GSM network beschikbaar (0% bereik). Ik had dit graag verholpen met VoWifi. Helaas werkt dit niet. Thans iPhone13 en zeer recentelijk nieuw Proximus abonnement aangeschaft. Instellingen op de iPhone13 zijn correct.

In Proximus winkel konden ze mij niet verder helpen.

Na het lezen van enkele topics hier, moet de VoWifi optie blijkbaar (soms?) aangezet worden langs Proximus kant. 

Kan iemand van Proximus dit ticket oppikken en mij verder helpen?

Mvg

Xavier 

icon

Beste antwoord door GeertC 8 March 2023, 15:34

Bekijk origineel

8 reacties

@Xa4Sal  Info: Proximus forummedewerkers komen niet langs op het forum tijdens het weekend.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers directzouden kunnen nagaan, als ze maandag hier terug langskomen, om verder te onderzoeken of dit bij hen actief staat: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, bv in dit geval het betrokken gsm nummer), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: Je kan tijdens het weekend wel altijd bellen naar 080022800 om te zien of zij dit kunnen natrekken/instellen eventueel.

Reputatie 7
Badge +3

@Xa4Sal 

Beste,

ik heb het gsm nr gevonden in je profiel en gevraagd om na te kijken naar ontbrekende opties.

Je zal melding krijgen als aanpassing is gebeurd en/of je kan regelmatig testen.

groeten

Tina

Beste Tina,

 

Alvast bedankt om dit door te geven. 

Ik laat lang dit ticket weten indien het in orde komt. Hopelijk :).

 

Mvg

Xavier

Beste Tina,

 

Voorlopig geen verschil. Nog steeds geen VoWifi beschikbaar. 

Ken er eventueel bevestigd worden of alles in orde is langs Proximus kant en of er uberhaupt een verandering is gedaan aan instellingen? 

Telkens de VoWifi uitzetten en aanzetten of er toch iets in orde is gebracht is niet de handigste manier om na te kijken.

 

Alvast bedankt

Xavier

Reputatie 7
Badge +3

@Xa4Sal Ik geef het door aan de technische dienst voor verder nazicht.Groetjes,Joel

Dag Joel,

 

Heb je enig idee wanneer iemand hier naar kan kijken? Zoals gezegd, ik heb thuis totaal geen bereik.

Ik overweeg andere opties indien dit niet kan in orde gebracht worden. Maar ik prefereer Proximus boven een andere leverancier….  

 

Mvg

Xavier

Reputatie 7
Badge +3

@Xa4Sal 

Op het GSMnr. vermeld op je profiel stond de VoWiFi niet actief, nu heb ik het actief gezet.

Kan je het nu nog eens uittesten?

 

Geert

Dag Geert,

 

Het werkt! Geweldig. Alle frustratie van geen GSM signaal te hebben in huis is in 1 klap weg. 

Heel fel bedankt :)

 

Mvg

Xavier

Reageer