Beantwoord

Geen SMS van voicemail

• 28 September 2022
  • 8 reacties
  • 89 Bekeken

Nadat de beller iets heeft ingesproken in mijn voicmail krijg ik geen sms om me te waarschuwen. Ondertussen al de instellingen bekeken en volgen mij staat alles aan en correct. Ik moet na elke gemiste oproep controleren of de beller iets heeft ingesproken of niet.Ik heb een Samsung

icon

Beste antwoord door HadewychT 28 September 2022, 13:56

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)

Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus

Reputatie 7
Badge +4

@Robert Erauw  Standaard staat sms-melding normaalgezien aan. Op welk nr heb je dit voor (-58 of -62)? Dan kunnen we nakijken wat er foutloopt. 

Beste,

Ik heb dat voor op het nrxxxx xxx058.

Reputatie 7
Badge +4

@Robert Erauw Op zich ziet alles er ok uit en normaalgezien kan je die melding via SMS niet uitschakelen. Staan er nog berichten op je voicemail die je wil bewaren ? Zoniet zullen we je voicemail eens volledig verwijderen en terug activeren. Je zal dan wel je welkomstbericht opnieuw moeten inspreken. 

Beste,

er staan geen berichten meer in, je mag de voicemail volledig verwijderen.

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@Robert Erauw Dit is in orde. Kan je ons laten weten of dit probleem zich nog voor doet? 

Beste, ik heb er enkele dagen laten overgaan. De test is negatief, ik krijg nog steeds geen sms met de melding om naar mijn voicemail te luisteren.

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Robert Erauw Kan je eens proberen bellen naar 1969 voor de instellingen van je voicemail?

Reageer