Vraag

geen service in nederland

  • 25 January 2020
  • 7 reacties
  • 375 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Mobilus M 

alles aangevinkt , roaming aan ! Proxumus zegt alles in orde bij hun en toch in Nederland GEEN SERVICE 

hoe kan zoiets ??

 


7 reacties

kan zijn dat proximus dit nog moet deblokkeren voor je simkaart maar dat zal pas morgen zijn als er iemand van proximus zelf langskomt hier.

Reputatie 3
Badge +1

Was ook nog verloren gereden en kon nergens bellen ! Leuk toestand dit 

je hebt abbonement en zijt niet bereikbaar en kan ook niemand bereiken ! Kan de persoon je zit verwachten niets laten weten !

leuk was dit niet !

Reputatie 3
Badge +1

Had op my Proximus chat eergisteren gevraagd en ze zagen geen problemen , alles stond in orde bij hun Martin

Reputatie 3
Badge +1

Dan zal het niet geblokkeerd staan ?

deze gsm nr van mij heb ik al in gebruik sinds 1999 of zoiets en als ik eens over de grens kwam schakelde altijd alles automatisch over , dit van nu had ik nog nooit meegemaakt ! 
iPhone uitgezet en aangezet ! Alles 1 per 1 uit en terug aangezet ! Automatisch netwerk zoeken afgezet en proberen eigenhandig zoeken … niets lukte ik bleef GEEN SERVICE hebben 

Reputatie 3
Badge +1

Tot slot al de instelling terug fabrieksinstellingen gezet ook niets 

En proximus lijkt het ook niet te weten maar ben tot heden meer aan leden op forum gehad dan aan Proximus daarmee dacht ga hier eens vragen 

Reputatie 6
Badge +3

Andere mogelijke oplossingen: SIM kaart er uit halen en opnieuw insteken, update uitvoeren van Provider instellingen: https://support.apple.com/nl-be/HT201415 Lukt het dan nog niet dan moet Proximus er naar kijken.  

Reputatie 7
Badge +3

@maria_074 

We hebben het profiel opnieuw nagkeken op je smartphone, we vinden geen blokkering voor buitenlands gebruik terug.

Wat altijd helpt is de roaming aan en afzetten en je smartphone herstarten.

of via de instellingen op je smartphone de verbinding wijzigen van automatisch naar handmatig, eens verbinding maken met een andere (Nederlandse) provider en je toestel telkens opnieuw opstarten.

 

Geert

 

 

Reageer