Vraag

Geen service door nieuwe simkaart

  • 10 November 2021
  • 3 reacties
  • 496 Bekeken

Sinds vorige week heb ik een nieuwe gsm gekocht maar sindsdien werkt mijn simkaart niet meer. Er staat dat er geen simkaart is geïnstalleerd. Ik heb eerst een andere simkaart van mijn papa gebruikt en dan doet hij het wel. Daardoor ligt het aan de simkaart en ben ik vandaag een nieuwe simkaart gaan halen. Maar het probleem blijft hetzelfde. 


3 reacties

maar al je het probeert met de sim van je pa werkt het wel zeg je maar heb je lang genoeg geprobeerd want het zou na een tijd met die van je pa dan ook kunnen voorvallen en zou meer kunnen wijzen op een slecht contact soms in je nieuwe gsm op de simkaarthouder

Bedoel je dat je een nieuwe simkaart met behoud van nummer gaan halen bent in een Proximus shop, in dit geval moet dit bijna ogenblikkelijk werken.

Maar hier komt niemand van proximus tijdens een feestdag, je kunt wel dan nog bellen naar het gratis nummer 0800 22 800 dit kan je zelf nu nog.

Mss toch nog eens probeeren door je toestel volledig opnieuw te laten opstarten.

Ik heb alles al geprobeerd. Af en toe werkt de simkaart en na een tijd komt er weer op te staan dat mijn simkaart ‘niet geïnstalleerd’ is. Zo is het al een week aan een stuk. En met een nieuwe simkaart is het net hetzelfde.

Reageer