Vraag

geen service

  • 16 January 2023
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Zaterdag heb ik online een e sim aangevraagd. Maar tot op vandaag had ik nog steeds geen service met deze e sim. Daarom heb ik besloten om vandaag naar een shop te gaan voor hulp. De persoon van de shop had gezien dat de aanvraag nog steeds niet in orde was en heeft besloten om deze te annuleren en heeft dan een nieuwe aanvraag ingediend . Ik heb nu sinds deze middag een e sim via een proximus shop. Ik heb reeds een mail ontvangen met een bijlage over de details van mijn aanvraag. In deze bijlage staat in dat de activering vandaag nog ging in orde zijn voor 22u. Het is nu ondertussen al na 22u en ik heb nog steeds geen service met deze e sim. Kan iemand mij helpen want ik zit sinds zaterdag al zonder service. Ik dacht dat proximus een goede service had en dat je daar snel geholpen was. Maar tevergeefs. Ik hoop dat dit snel in orde komt want ik begin stillaan mijn geduld te verliezen en ben al aan het nadenken om terug over te stappen naar een andere provider. Ik vind het jammer dat dit allemaal zolang moet duren...


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Kyle zoals @Martin al aangeeft, vul je de gegevens best verder aan voor nazicht. En inderdaad, enkele keren heropstarten is vaak de oplossing. Groetjes, Heidi

TIP : noteer hiervoor in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je evt. specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers. 
Zodat zij u mogen kunnen verder helpen. Noteer het hier ook als dit gebeurd is.

NB: mss toch eens je toestel volledig heropstarten.

Reageer