Vraag

geen service

  • 13 December 2019
  • 12 reacties
  • 419 Bekeken

Beste 

ik heb sinds gisteren een nieuw toestel moeten aankopen iPhone 8 en aangezien deze met een nieuw abonnement kwam en een simkaart 

de rede dat ik deze heb moeten aankopen is omdat ik na een overstap van een andere provider naar Vikings mobile mijn Sim in mijn iPhone 6 stak en deze niks meer deed een week gewacht op een andere Sim van Vikings en het probleem bleef maar dus lag het aan mijn iPhone 6 waar niks mis mee was ervoor is nu stuk dus had ik alles laten stopzetten 

zo ben ik bij Proximus terecht gekomen en nu heb ik sinds ik mijn simkaart ontvangen heb nog steeds geen service deze keer in een nieuw toestel dus hoe lang fa da duren ik zit al drie weken zonder telefonisch contact  

mhg


12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Evan,
Kan je via uw profiel het gsm-nummer aanvullen dat niet werkt?
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen

.

...

Tip: best geen privégegevens op een openbaar forum posten om eventuele misbruiken te voorkomen.

maar best via uw forumprofiel en desnoods in een privébericht aan de persoon van proximus zelf die om deze gegevens gevraagd heeft.

Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> “Telefoonnummer (privé)” aanvullen
> Sla wijzigingen op.

Ja da snap ik maar ik zit al drie weken zonder Service en via de chat kom ik gewoon terecht bij veelgestelde vragen ik kan niet bellen naar de klantendienst niks ik wordt er zot van 

mvg

Ja da snap ik maar ik zit al drie weken zonder Service en via de chat kom ik gewoon terecht bij veelgestelde vragen ik kan niet bellen naar de klantendienst niks ik wordt er zot van 

mvg

Beste 

ik heb dit bewerkt 

mvg

Heb gisteren mijn nieuw toestel gekregen en heb nog steeds geen service 

mvg

Reputatie 7
Badge +3

Hallo Evan,

Ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossier 43992616.

Zij zullen het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.

Alvast excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.

Groetjes,Joel

 
Reputatie 7
Badge +3

@EJB97 Ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 43992616.Zij gaan na onderzoek zelf terug contact met u opnemen.Alavst excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Evan besson  Ik zie jouw gsm-nummer en simkaart van Proximus sinds vandaag actief staan. Doe je de gsm even uit en aan en prober je even als het werkt? Laat je ons iets weten? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Evan besson  @EJB97  Aangezien jullie dezelfde persoon zijn, heb ik alles samengevoegd in 1 topic. Groetjes, Antonella

@Evan besson  @EJB97  Aangezien jullie dezelfde persoon zijn, heb ik alles samengevoegd in 1 topic. Groetjes, Antonella

Beste 

dit is sinds vandaag half 10 inorde 

dankje 

Reageer