Beantwoord

Geen orderbevestiging gekregen

  • 26 November 2021
  • 8 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Op 23 november 2021 heb ik een Mobilus Unlimited Premium abonnement aangevraagd, met overname van mijn bestaande nummer. Echter heb ik geen orderbevestiging ontvangen. Op de site zelf werd er wel een ordernummer getoond: R4WEBSHOP012519303

 

Kan een medewerker a.u.b. even kijken of de order goed doorgekomen is?

 

Alvast bedankt!

 

MVG,

Kevin

icon

Beste antwoord door HeidiE 29 November 2021, 12:11

Bekijk origineel

8 reacties

FYI:  Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen, dus een reactie van hen kun je pas maandag verwachten .
☎️📞 0800 22 800 (gratis)  helpdesk is dan wel bereikbaar.

 

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee je verder kunnen helpen van zodra ze hier de draad opnemen maandag. 

Reputatie 1

Hartelijk dank voor de info Martin! Ik zal wachten tot maandag dan, is niet zo heel erg dringend. 🙂

 

Ik zal de info even aanvullen intussen, thanks for the heads up!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @kevin1991 ik kan het order niet terugvinden. Is dit voor het klantnummer met 393 achteraan? Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Oké bedankt voor de reactie. Ik zal de order opnieuw proberen plaatsen!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @kevin1991 ik heb hiervoor dossier 49721307 opgemaakt. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Oké, bedankt! Ik had intussen al eens gekeken om de bestelling eens te herhalen maar om de 1 of andere reden lukt het niet meer, noch met Firefox noch Chrome noch Edge. ☹

De naar Proximus Mobilus Unlimited Premium over te dragen gsm nummer en bijbehorend simkaart nummer staan in het Ticket vak in mijn profiel.

KYC (identiteitscontrole) is reeds geregeld daar ik al klant ben/was.

Ik hoop dat het snel in orde komt! 🙂

Reputatie 1

Net even gebeld naar 080022800 en binnen 2 weken zou het in orde worden gebracht. Ze hadden het door @HeidiE aangemaakte dossier gezien en dit is in behandeling. Top! Bedankt voor de hulp. 🙂

Reputatie 7
Badge +3

@kevin1991 De bestelling werd opnieuw ingevoerd. Je hebt hiervan een mail ontvangen ter bevestiging. Je hebt ook een sms ontvangen waar je JA op moet antwoorden op de nummeroverdracht goed te keuren. Zodra deze goedkeuring binnen is, wordt de Proximus simkaart per post opgestuurd. Groetjes, Antonella

Reageer