Vraag

geen ontvangst meer in huis

  • 7 July 2021
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

sinds een paar maanden hebben wij heelslecht ontvangst voor zowel mijn gsm als die van mijn echtgenote. graag zou ik daar een oplossing voor zien want de mensen hebben problemen om ons te bereiken en wij kunnen ook bijna niemand bereiken. 


3 reacties

Best dat de proximus forummedewerkers dit laten natrekken of er aan de antenne in je buurt geen problemen zijn want als je vroeger wel goede ontvangst had is de kans groot. Er bestaan ook op de Prox site en elders kaarten ter beschikking waar je kunt zien of er in je regio goed of slechte ontvangst is maar daar zul je niet veel aan hebben aangezien je in de praktijk al weet dat er goed ontvangst was en het sedert kort veranderd is, daarom dat het alleen Proximus is zelf die kan uitvissen of er iets gaande is.

kaarten+met+mobiel+bereik

Als het heel erg verslechterd zou zijn dan zou je buiten je huis ook geen ontvangst meer hebben, is dit zo?

Reputatie 7
Badge +4

&

in afwachting van een reactie van een Proximus-medewerker, voor sommige types van (recentere) toestellen kan VoWiFi een oplossing bieden

Bellen via wifi | Proximus

daarvoor moet je ook soms eerst vragen aan Proximus om de VoWifi te laten activeren omdat niettegenstaande je toestel ondersteund wordt het ook daarom niet altijd default geactiveerd werd door Prox

Reageer