Vraag

Geen ontvangst meer binnenshuis na storm van vrijdag 18 februari

  • 23 February 2022
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Wij hebben altijd al goede ontvangst gehad binnenshuis, alhoewel het een nieuwbouw is van 3 jaar oud met veel beton & veel isolatie...Dus tot op heden altijd zeer tevreden geweest.

Sedert de storm van vrijdag 18 februari echter hebben wij geen ontvangst meer in huis, buiten geen probleem. Zou het kunnen dat er ergens een mast regio Zillebeke/Ieper uitgevallen is door storm? Wij wonen centraal tussen 3 masten, nl mast 57ZIL_00, mast 57BLW_00 en mast 57IEE_00.


1 reactie

Er zijn er nog die dit gemeld hebben na de storm maar morgen komen de prox forummedewerkers terug langs en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen om het één en ander na te trekken, van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reageer