Vraag

Geen mobiele data

  • 14 August 2021
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

 Gegroet,

 

(Voor de Proximus medewerkers ; Ik schreef op maandag al een mail over dit probleem met referentienummer 48864136.) 

Op 19 juli activeerde ik `block data usage’ via MyProximus omdat ik in Zwitserland was. Nu krijg ik de blokkering niet meer verwijderd.

Op MyProximus staat `block data usage’ af (alsook alle andere varianten om mobiele data te blokkeren). Toch kan ik geen mobiele data ontvangen (mobiele gegevens zijn ingeschakeld op mijn telefoon, met het correcte toegangspunt etc.) Ik vermoed dat de blokkering actief is gebleven.

Ik weet niet of dit probleem zich enkel in het buitenland voordoet of ook in België, ik ben sindsdien niet meer in België geweest.

 

Alvast bedankt voor de hulp.

 

Alex


 

 

 


This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u indien dringend tijdens weekends hieromtrent beroep zult moeten doen op +32 475 15 60 00

Proximus medewerkers zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum

Mogelijks zit er bv. enige (uren) vertraging op de uitvoering van de aanpassing MyProximus → technische operating & management systemen 

Ik vrees dat u indien dringend tijdens weekends hieromtrent beroep zult moeten doen op +32 475 15 60 00

Proximus medewerkers zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum

Mogelijks zit er bv. enige (uren) vertraging op de uitvoering van de aanpassing MyProximus → technische operating & management systemen 

Bedankt voor het antwoord, M_016. Het probleem doet zich nu al bijna twee weken voor dus ik denk niet dat het te wijten is aan een vertraging op MyProximus. Ondertussen nog altijd geen respons gekregen van Proximus… Ik zal is proberen via dat nummer.

 

Alex

@Alex B Morgen zal er wel een proximus medewerker je kunnen verder helpen als die hier de draad opneemt

Indien nog niet gebeurd, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Allen dank,

Ik heb naar het nummer +32 475 15 60 00 gebeld, en het probleem is nu opgelost.

 

Alex