Vraag

Geen mobiel internet na overschakeling Pay&Go

  • 17 September 2022
  • 5 reacties
  • 192 Bekeken

Dinsdag 13/09 terug overgeschakeld van Mobilius M naar Pay&Go

Ik had voordien ook Pay&Go

 

Sinds de omschakeling krijg ik deze melding:

 

Alle netwerk instellingen zijn nog steeds dezelfde als toen het wel werkte.

Ik ben wel verbonden met een netwerk én het icoontje van 3G/4G wordt getoond.

Ik heb ook al manuele selectie van elk beschikbaar netwerk geprobeerd, zonder success.

Ik heb nog voldoende credits en data beschikbaar.

Ik ben in het buitenland (Frankrijk), maar roaming staat aan.


5 reacties

Ter info. Voor hulp van een proximus forummedewerker zul je moeten wachten tot maandag aangezien zij in het weekend niet langskomen hier. Zij kunnen maandag wel even natrekken of alles correct staat bij hen, bvb ook voor roaming....

Indien je kunt bellen kan je wel de helpdesk bereiken voor eventuele hulp.

Het toestel volledig heropstarten mss ook eens proberen

PS: Contacteer onze klantendienst | Proximus

 

Bellen (of gebeld worden) lukt ook niet.

Reputatie 7
Badge +3

@Chapoi  Ik denk dat het ergens aan een instelling op je iphone ligt. Bundel staat actief

 

Ok maar wat dan? Zoals ik zei in de OP, aan de instellingen is niks gewijzigd en werkt op deze manier al 5 jaar.

 

Reageer