Beantwoord

Geen meldingen sms, messenger

  • 28 December 2017
  • 2 reacties
  • 985 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
hallo,
Reeds enkele maanden krijg ik geen meldingen en/of geluiden meer als ik een sms ontvang of een messenger bericht op mijn nokia Lumia. Wat ik ook doe, niets helpt. Het rare is.... het is ook zo op mijn pc!
Herstarten, herinstalleren... niets helpt. Wat moet ik doen, aub?

Als ik dus wil weten of ik een berichtje heb, moet ik steeds zelf de app openen om te zien, dat is niet te doen.
icon

Beste antwoord door AkiW 3 January 2018, 21:41

Bekijk origineel

2 reacties

Op de pc onder windows 10 kan je dit ergens instellen voor messenger, maar zou ook eerst weer moeten zoeken hoe het moet
PS: eens kijken of het niet uit staat >
Open Google Chrome en klik rechtsboven op het icoontjes met de drie horizontale streepjes.
Ga naar Instellingen > Geavanceerd > onder het kopje Privacy en beveiliging klik op tekst Instellingen voor content.
In het venster dat nu verschijnt zoek je het onderdeel Meldingen, alwaar je naast Toestaan op de knop TOEVOEGEN dient te klikken. en zien of hier de https://www.facebook.com staat dan zal je om die reden geen melding krijgen.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, op basis van je uitleg, is het een toestelgerelateerd probleem met de instellingen van je gsm toestel. Ik raad je aan om je gsm toestel eens te laten nakijken in een proximuswinkel, in je buurt. Groeten, Aw

Reageer