Vraag

geen connectie pay en go buitenland

  • 7 December 2021
  • 6 reacties
  • 268 Bekeken

Na overzetten van mijn proximus abonnement via mijn werkgever naar een prepaid op mijn eigen naam kon ik wel registreren via de eID. Daarna kon ik geld opladen op mijn pay en go. Echter, er wordt geen netwerkverbinding gemaakt. Ik kreeg eerder wel een SMS dat ik mijn kaart moest aktiveren op 1911 maar ik kan geen connectie maken daar ik momenteel in het buitenland verblijf.  Is er een andere manier om dit op te lossen? 


6 reacties

volgens mij kun je dit via een P&G Myproximus account die je kunt aanmaken

voor je P&G kaart → https://www.proximus.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e1s1

PS: pas morgen komen de Prox forummedewerkers terug langs hier.

Reputatie 7
Badge +3

@iotte 

kan je aub in je profiel zo veel mogelijk gegevens invullen? om welk gsm nr gaat het ? 

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

groeten

Tina

@tina.b 

Profiel is aangevuld

Reputatie 7
Badge +3

@iotte 

  1. heb je het toestel al eens volledig uitgezet en terug aan?
  2. als dat niet helpt: normaal gezien moet de eerste connectie in het binnenland gedaan worden…

dus ik weet niet of het nu wel zal lukken in het buitenland - Succes

We kunnen proberen om er een abonnement van te maken? Laat maar horen of we nog iets kunnen doen

Groetjes

Tina

 

@tina.b

Dag Tina, Toestel werd reeds aan en afgezet.  Ik heb nog wat verder geprobeerd en lijkt nu voorlopig te lukken door manueel een netwerk te selecteren. Ik heb nu dus wel connectie maar my proximus is nog steeds niet geconnecteerd met mijn pay en go kaart. Ik heb u een prive bericht gestuurd met wat meer uitleg. 

Reputatie 7
Badge +3

@iotte en nu ook beantwoord… :-)

Reageer