Vraag

geen bevestiging smartphone+ abonnement

  • 18 April 2022
  • 8 reacties
  • 112 Bekeken

Badge

Ik heb een smartphone met abonnement besteld R4WEBSHOPO13954356, ik heb geen bevestiging ontvangen, en ik heb totaal geen idee wanneer zou ik mijn bestelling krijgen.

Kan iemand mij helpen aub?

Alvast bedankt.


8 reacties

vind je de bestelling dan niet terug onder → Opvolging | Proximus

Indien niet, dan als dit nog niet gebeurd is,  best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Badge

Bedankt voor uw reactie.

Bij opvolging/Proximus heb ik mijn nieuwe bestelling niet gevonden, en de tweede link werkt niet.

Was je ingelogd op het forum als je op de tweede link geklikt hebt.

Eens je ingelogd bent op het forum kun je er ook geraken door rechtsboven op je avatar klikken en dan 

op instellingen klikken

 

Reputatie 7
Badge +3

@Zizou

zoals Martin vraagt: graag je profielgegevens invullen

ik heb het order gevonden, er is een lopend dossier en ik vraag de dossierbeheerder je even te contacteren.

Groeten

Tina

Badge

Ik heb nu alles ingevuld, ik wacht dat iemand mij kan helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Zizou 

er is een lopend dossier en de dossierbeheerder volgt dit op en zal je contacteren

Groetjes

Tina

Badge

Ik heb via de app geprobeerd om iemand aan de lijn te hebben (via de Chat), want ik zit ook met hetzelfde probleem vr mijn echtgenoot die nog geen klant bij Proximus is, dan ik wou haar bewijzen opsturen, na 20 min wachten, krijg ik een bericht dat zijn er problemen met de orders, en dan niets niet meer.

Dat is vervelend, wij moeten volgend week op reis voor 2 maanden, en ik weet niet wanneer word ik gebeld of wanneer word dit opgelost.

Reputatie 7
Badge +3

@Zizou 

We ondervinden nog regelmatig problemen met levering toestellen

Apple levert niet de beloofde bestellingen

Wanneer een order wordt geannuleerd en het toestel niet geleverd kan worden, wordt je geld teruggestort.

groeten

Tina

Reageer