Beantwoord

Geen bereik


Reputatie 1
Badge
Beste

Sinds vandaag hebben wij alle 2 geen bereik meer alleen nood oproepen/geen service regio Oostende
Ps UPDATE ik heb nu wel plots bereik maar me vrouw heeft nog steeds geen bereik
UPDATE nu heb ik weer geen bereik Het wisselt soms af zijn aan het werken ofzo? Gelukkig heb ik wifi

Mvg dimitrie
icon

Beste antwoord door GeertC 23 July 2019, 17:53

Bekijk origineel

15 reacties

Er zou iets kunnen aan de hand zijn met de zendmast in je regio, maar de mensen van het proximus team kunnen je verder helpen als ze hier je post straks doornemen.

PS: hier zie ik toch nog geen meldingen die verschenen zijn van andere mensen > klik hier
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Dimitrie, je mag je klantnummer toevoegen op je profiel.
Op welk adres in Oostende heb je geen netwerkverbinding meer?

Groeten Geert
Reputatie 7
Badge +4
Tijdelijke overbelasting BS/BSC (geen vrije radiokanalen) ? = mogelijks teveel gelijktijdige gebruikers waardoor soms bereik en soms niet
Reputatie 1
Badge
Beste

Wij zitten op het adres van zeedijk 290 330 Oostende
Klanten nummer is 618518***

Ps wij zitten op een vakantie verblijf

Sorry voor het late antwoord
Mvg dimitrie
Dat is nu echt toeval mijn pa zat daar gisteren gans de dag ook en heeft daar toch geen hinder ondervonden met zijn smartphone, hij heeft trouwens mij regelmatig opgebeld.
heb je dat als je daar binnen zit in het gebouw en ook er buiten.
Reputatie 7
Badge +4
hi dimitrie, ik heb dit even bekeken voor de regio maar vind hier geen problemen terug
had je dit probleem enkel binnenshuis ?
Reputatie 1
Badge
Beste
Binnenhuis had ik altijd bereik juist geen 4G maar dat was normaal dat is raar heb een one plus 5 zou ons sim kaart stuk zijn of bijna stuk als het zo is zou het dan staan simkaart niet geregistreerd toch? nu heb ik 4G+ en bereik ik heb een screenshot gemaakt

Reputatie 7
Badge +4
dimitrie, ik heb 1 antenne teruggevonden waar er nog werken aan de hand zijn
mogelijk is het daaraan gerelateerd en dan wachten we best even af
op andere locaties had je geen probleem ?
Reputatie 1
Badge
Beste

Toen ik in Oostende had heel tijd 4G+
(Ik heb daarop gereageerd maar vindt het niet meer terug en sindsdien dat ik in de middag in Oostende zat had geen problemen meer
Toch hartelijk bedankt
En ben opgelucht

Mvg dimitrie

Ontstond dit probleem terwijl je onderweg was? Ik heb dit probleem al eens zien voorbijkomen op mijn eigen 5T en iemand anders zijn 5.
Het gebeurde voornamelijk bij het snel wisselen tussen verschillende zendmasten. Dit lijkt sterk op een probleem met de firmware van deze OnePlus generatie; bij een update was het op mijn 5T verholpen, bij de 5 is het probleem blijven aanhouden en was een verandering naar een ander toestel jammer genoeg de enige oplossing.
Reputatie 1
Badge
Beste wenzelR

Neen het probleem was dat ik daar was opeens had ik geen bereik meer zonder iets te doen

Mvg dimitrie
Best probeer je toch even met een ander type gsm (vooraleer je hem mogelijks wegdoet) . Je kan je ook bevinden op de grens tussen twee antennes waardoor snel wisselen ook nog altijd kan gebeuren.
Reputatie 1
Badge
Beste wenzelR

Maar ik zat op een vakantie verblijf en wij hebben al een keer geweest naar daar en heb het nooit gehad
Ik heb geen reserve gsm liggen had eraan gedacht maar heb geen liggen dus

Mvg dimitrie
Louter ter bijkomende info: mijn pa zit daar ook nog altijd en heeft tot nu toe nog geen problemen ondervonden.
Reputatie 1
Badge
Beste

Ja omdat het probleem opgelost is want ze waren aan het werken aan een van de masten wat eigenlijk hier boven dit beschreven was en het was s'avonds

Mvg dimitrie

Reageer