Beantwoord

Geen 5G vandaag

  • 19 April 2021
  • 6 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Vandaag heb ik op een paar plaatsen geweest waar ik normaal  5G heb

dat was in De Haan  , Gent en Wetteren carestel.

op geen van deze plaatsen kreeg ik het 5G icoon , en ik heb dat nog al eens moeten vastellen

ik heb niets veranderd aan mij instellingen , of abonnement

Kan dat nagezien worden

Dank u

icon

Beste antwoord door MADI 21 April 2021, 13:39

Bekijk origineel

6 reacties

als je volledig heropstart helpt dit dan niet

Reputatie 3
Badge +2

Neen Martin, bracht geen oplossing

Reputatie 7
Badge +4

@MADI We hebben op dit ogenblik nog geen andere klachten over 5G ontvangen.

Had je dit probleem daar enkel op 19 april ? Werkt het op andere dagen wel op deze locaties ? 

Waren er eventueel andere mensen bijmet een 5G-compatibel toestel ? Werkte het bij hen ?

Je abonnement is inderdaad correct, alle instellingen staan correct bij ons. 

Reputatie 3
Badge +2

Goede middag

Ik ben alleen op die dag op die locaties geweest

was alleen en weet dus niet van andere klanten

binnenkort  ga ik nog eens in zone waar we volgens de kaart van dekking Proximus  5G zouden hebben

ik ga dan kijken of ik het probleem nog heb.

ik heb al een 5G icoon gezien Gent Sint Pieters, Zottegem centrum, Dendermonde centrum, Bredene  Dorp.

 

dank voor u reactie

 

Reputatie 3
Badge +2

@MADI We hebben op dit ogenblik nog geen andere klachten over 5G ontvangen.

Had je dit probleem daar enkel op 19 april ? Werkt het op andere dagen wel op deze locaties ? 

Waren er eventueel andere mensen bijmet een 5G-compatibel toestel ? Werkte het bij hen ?

Je abonnement is inderdaad correct, alle instellingen staan correct bij ons. 

 

Goede avond, vandaag ben ik de buurt van Leuven geweest, op een paar plaatsten had ik 5G.

In Herent,  tussen het station van Leuven  en de brouwerij  Vaarstraat

ik heb dus wel degelijk 5G

 Dan k voor jullie tussenkomst

Hallo,

Ik heb onlangs een Samsung A53 5G gekocht(niet bij Proximus).  Ondertussen ben ik al een paar maal op een locatie geweest waar er 5G dekking zou moeten zijn (Carrefour Burcht).  Ik krijg er echter enkel 4G en 4G+. Dit toestel staat nochtans is de compatibele lijst. Volgens de website is dit nog gratis te testen tot eind juni voor Proximus klanten.  Een jaartal staat er niet bij, dus ik denk 2022.

Ik heb ook al mijn SIM-kaart omgeruild voor een nieuwe, maar nog steeds geen 5G.  De netwerkinstelling is automatisch 2G tot 5G.

PS: het toestel is mijn eigendom maar het abonnement staat op naam van mijn werkgever.

Alvast bedankt.

Reageer