Beantwoord

Geen 4G in buitenland, roaming wel actief

  • 9 February 2018
  • 4 reacties
  • 14055 Bekeken

Hallo

Was onlangs in Italië en daar had ik geen toegang tot 4g. In België werkt alles perfect.
Heb de instellingen in MyProximus nagekeken, maar daar staat volgens mij alles correct. Op mijn gsm staat roaming ook actief.

Vertrek binnenkort opnieuw even naar het buitenland en zou graag gebruik kunnen maken van mijn mobiele data.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door Wim 9 February 2018, 20:54

Bekijk origineel

4 reacties

heb ik ook gehad in schotland, alles was juist ingesteld. het is een instelling dat ze bij proximus wss simpel kunnen fiksen, ik belde vanuit schotland naar proximus toen ik het probleem had kwartiertje later alles opgelost. kreeg paar smsen met melding dat mijn gsm nr aanpassingen had gehad welke dat weet ik ook niet. kan tele ook opgelost worden
Bedankt Antoon. Doe ik!
Reputatie 7
Badge +1
Hallo

Was onlangs in Italië en daar had ik geen toegang tot 4g. In België werkt alles perfect.
Heb de instellingen in MyProximus nagekeken, maar daar staat volgens mij alles correct. Op mijn gsm staat roaming ook actief.

Vertrek binnenkort opnieuw even naar het buitenland en zou graag gebruik kunnen maken van mijn mobiele data.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Bedankt!

Hallo Bram,
Als ik U was zou ik een privebericht sturen. Heb dit ook voorgehad en er bleek toch nog een blokkade op te zitten. Deze is door PX verwijderd, na een privebericht, en het probleem was opgelost.
Mvg, Antoon
Reputatie 7
Badge +6
Bram,
Op deze pagina staat alle info hoe je je toestel moet instellen voor roaming in het buitenland, tarieven, e.d.m.
Indien je alle instellingen juist hebt ingesteld, en toch nog problemen ondervindt, raad ik je aan een privébericht te sturen naar mijn collega's van Het Proximus Team via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
en zij zullen jou zo spoedig mogelijk verder helpen.
Mvg,
Wim

Reageer