Beantwoord

Gebroken weergave op de Omnium-telefoon

  • 26 October 2019
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

 Hallo, gisteren in de omstandigheden van een klein ongeluk. Mijn telefoon is gevallen en als gevolg daarvan is het scherm gekraakt en is de telefoon helaas onbruikbaar. Ik heb het OMNIUM-smartphonepakket, maar ik weet helaas niet echt welke stappen ik moet nemen. Bij voorbaat dank voor uw hulp. Groeten Radoslaw 
 
icon

Beste antwoord door Martin 26 October 2019, 09:50

Bekijk origineel

4 reacties

Mss beter dat je dan eens belt naar de helpdesk op het gratis 0800 22 800 of zich wendt tot de Proximus shop of anders moet je wachten tot maandag tot hier iemand van Proximus zelf terug langskomt op het forum.

Edit: vergeet bovenstaande uitleg ☺ werkwijze staat op hun > website 
aangeven als volgt>

Per telefoon. In België: bel 0800 90 790 of in de rest van de wereld: +32 3 221 51 48

Online: een schadeclaim indienen

defect toestel aangeven met Smartphone Omnium > klik hier

Smartphone Omnium contractuele voorwaarden (.pdf)

Voorwaarden  : > klik hieronder op “toon inhoud”

Je kan je schadegeval telefonisch aangeven van maandag tot en met zaterdag van 8.00 u tot 18.00 u. Als je dossier wordt goedgekeurd, ontvang je je herstelde of een ander toestel de volgende dag. Leveringen gebeuren van maandag tot en met zaterdag van 8.00 u tot 22.00 u.

In België wordt je herstelde smartphone geleverd de dag volgend op de aanvaarding van je schadeclaim. Als het niet mogelijk is om je toestel te herstellen, ontvang je een gelijkaardig gereviseerd model. In Europa wordt een nieuwe of je herstelde smartphone geleverd binnen de 48 uur na de aanvaarding van je schadeclaim. Geen levering op zondag of feestdagen. Compatibel met de gsm-abonnementen van Proximus, voor privéklanten en zakelijke klanten, zoals vermeld op de website proximus.be. De dekking geldt onder andere niet: (1) in geval van nalatigheid, intentionele fout of opzet van de gebruiker, (2) voor accessoires, (3) in geval van schade door herstelling door een derde, (4) schade veroorzaakt door virussen, (5) verlies van gegevens. Hier vindt u de volledige lijst van voorwaarden Beperkt tot twee claims per aansluitingsjaar. De verzekerde mag de overeenkomst op ieder ogenblik schriftelijk opzeggen, behalve gedurende de eerste zes maanden. Bij gebrek aan voorraad of overmacht kan de herstellingstermijn of de vervangingstermijn verlengd worden met 5 dagen

Franchice > klik op “toon inhoud" hieronder 

Maximale aanschafwaarde van je smartphone Franchise
€ 300 € 10
€ 301 - € 600 € 30
€ 601 - € 900 € 60
€ 901 - € 1200 € 90
€ 1201 - € 1500 € 120
€ 1501 - € 1800 € 150
Vanaf € 1801 € 180

 

Ik kan niet inloggen, hij schrijft de verkeerde naam, ik weet niet wat er aan de hand is, vertel me alsjeblieft of hij de telefoon met mij uitwisselt en wat moet ik laten zien?
 

Ik ben persoonlijk niet van Proximus, maar waar kun je niet inloggen is dit als je belt naar 0800 90 790 of wat bedoel je juist, anders als het niet lukt kun je nog de > Online: een schadeclaim indienen  of bellen naar 0800 22 800 waar ze u wat meer uitleg kunnen geven wat je juist moet doen.

NB: Waarschijnlijk is het bij de online methode dat je problemen ondervindt dan kun je bellen naar 0800 90 790  en als dat ook niet lukt probeer dan de helpdesk 0800 22 800 
Of desnoods in een proximus center uitleg gaan vragen.

Reputatie 7
Badge +3

Contactgegevens van onze partner SPB (schadebehandeling):

Website: https://smartphoneomnium.spb.eu

e-mail: smartphoneomnium@spb.be

België: 0800 90 790 - buitenland : +32 3 221 51 48

Openingsuren SPB: maandag - zaterdag, tussen 8 en 18 uur.

Groetjes,

Antonella

Reageer