Vraag

Geblokkeerde simkaart na diefstal heractiveren

  • 22 April 2022
  • 4 reacties
  • 225 Bekeken

Ik ben reeds +20 jaar klant bij proximus met hetzelfde nummer. Laaste 2 jaar gebruik ik een pre-paid kaart. Vorige week werd mijn gsm gestolen dus liet ik mijn simkaart blokkeren. Nu probeer ik een nieuwe sim aan te vragen om het nummer opnieuw te activeren maar vindt men het nummer niet terug om te heractiveren. Er zijn meerder sites en apps gelinked aan dit telefoon nummer ook gebruik ik dit al +20 jaar voor mijn contacten dus zou graag dit nummer opnieuw activeren. Als ik het nummer terug zoek op de NPA website vind ik het wel terug met proximus als operator. Enige raad? 


4 reacties

Maandag pas komen de Proximus forummedewerkers terug langs hier en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je hierbij verder te helpen van zodra ze hier de draad opnemen.  
 

Reputatie 7
Badge +3

@Elinevr

is er een ander telefoonnummer waarop we je eventueel kunnen bereiken? (in het veld ticket in je profiel kan je dat vermelden… )

je hebt sowieso een nieuwe simkaart nodig, want de oorspronkelijke zit in het toestel. (met behoud van gsm nr)

Ik zoek een collega die dit voor je kan uitzoeken

we houden je op de hoogte..

Groeten

Tina

Hartelijk dank @tina.b !! ik heb inderdaad sowieso een nieuwe simkaart nodig heb - ik vermoed dat eens jullie de nummer terug hebben kunnen activeren en aan mijn profiel linken ik een nieuwe simkaart kan ophalen in een proximus winkel? 

Ik heb info om me te contacteren toegevoegd aan mijn profiel - laat zeker weten indien jullie nog enige informatie nodig hebben om dit te verder uit te zoeken! 

Nogmaals dank! 

Groeten

Eline

 

Reputatie 7
Badge +3

@Elinevr 

Ik heb je een mail gestuurd met meer info

Good luck

Groeten

Tina

Reageer