Beantwoord

garantie

  • 19 February 2020
  • 15 reacties
  • 1428 Bekeken

Beste, 

 

ik heb mijn gsm gekocht via abonnement, kan ik mijn garantiebewijs/ aankoopbewijs nog ergens verkrijgen? 
 

bedankt! 

icon

Beste antwoord door HeidiE 10 March 2020, 10:48

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Witpas Kimberly voor welk mobiel nummer heb je dit nodig? (Vul maar aan in je profiel en geef mij een seintje) Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Witpas Kimberly  Ik heb deze opgevraagd bij de achterliggende dienst. Zodra ik deze binnen heb, stuur ik ze door. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Witpas Kimberly  Ik heb je het aankoopbewijs net doorgestuurd via e-mail. Groetjes, Antonella

Hey, ik kan geen bijlage bij deze mail vinden. Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Witpas Kimberly ik heb je de mail opnieuw verzonden, vanuit een andere mailbox. Laat je een seintje of je de bijlage deze keer wel ontvangen hebt? Grt, Heidi

Nu heb ik het wel ontvangen, bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

Top, graag gedaan!! :grinning:

Mijn iphone X is nog in garantie en heeft het gekende software probleem https://support.apple.com/nl-be/iphone-x-display-module-replacement-program

 

Bij Apple sturen ze me naar Proximus en de hersteldienst van Proximus (niet Apple) weigert dit onder garantie wegens kleine schade in de hoek van het scherm (dat er al veel langer is dan het software probleem!).  Hun voorstel een ander toestel aan 600 Euro!  Een schandalig voorstel!  Ten eerste zou ik denken dat ze een toestel onder garantie naar Apple moeten sturen.  Ten tweede is het tegenvoorstel gewoon schandalig!  Ik vind ook geen manier om hier tegen in te gaan.  Heb naar Proximus klantendienst gebeld maar die kunnen niets doen!  Ik zal ook nog moeten betalen voor de probleemvaststelling.  Laatste keer dat ik een toestel koop bij Proximus!  Zo kan elke garantie-aanvraag geweigerd worden want na meer dan een jaar gebruik heeft elke smartphone wel wat krasjes!  Ze sturen zelfs foto’s mee van krassen aan het hoesje!  Ik ben meer dan 30 jaar klant bij proximus maar door dit voorval denk ik erover om ook mijn huisabonnement er weg te halen want zo ga je gewoon niet met klanten om!

Reputatie 7
Badge +3

@KJacques 

Excuses

Kan je in je profielgegevens zo veel mogelijk info doorgeven ?

klantennr ? contactgegevens ? enz

Forum profiel :

(inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan en ons verwittigen)

dan laat ik dit verder nakijken
Groeten

 

Tina

Mijn profielgegevens zijn bijgewerkt

Reputatie 7
Badge +3

ok, ik ga zoeken wie dit verder kan opnemen.

groeten

Tina

Fijn, dankjewel.

 

Hallo,

Ik heb een gsm gekocht met abonnement en dit online, ik wil graag mijn gsm laten maken onder garantie. Ik vindt mijn aankoopbewijs niet meer terug, kan ik die van jullie krijgen ? 

Reputatie 7
Badge +3

@Ibti 

kan je in je profiel van het forum meer info geven?

Klantgegevens? eventueel betrokken type toestel? datum aankoop? waar gekocht? online of shop? enz…

groeten

Tina

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ibti  Dag, Contract zonet gemaild. Fijne dag nog. Luc

Reageer