Beste,
ik heb mijn gsm gekocht via abonnement, kan ik mijn garantiebewijs/ aankoopbewijs nog ergens verkrijgen?
bedankt!
Beste,
ik heb mijn gsm gekocht via abonnement, kan ik mijn garantiebewijs/ aankoopbewijs nog ergens verkrijgen?
bedankt!
Dag
Hey, ik kan geen bijlage bij deze mail vinden. Groetjes
Dag
Nu heb ik het wel ontvangen, bedankt!
Top, graag gedaan!!
Mijn iphone X is nog in garantie en heeft het gekende software probleem https://support.apple.com/nl-be/iphone-x-display-module-replacement-program
Bij Apple sturen ze me naar Proximus en de hersteldienst van Proximus (niet Apple) weigert dit onder garantie wegens kleine schade in de hoek van het scherm (dat er al veel langer is dan het software probleem!). Hun voorstel een ander toestel aan 600 Euro! Een schandalig voorstel! Ten eerste zou ik denken dat ze een toestel onder garantie naar Apple moeten sturen. Ten tweede is het tegenvoorstel gewoon schandalig! Ik vind ook geen manier om hier tegen in te gaan. Heb naar Proximus klantendienst gebeld maar die kunnen niets doen! Ik zal ook nog moeten betalen voor de probleemvaststelling. Laatste keer dat ik een toestel koop bij Proximus! Zo kan elke garantie-aanvraag geweigerd worden want na meer dan een jaar gebruik heeft elke smartphone wel wat krasjes! Ze sturen zelfs foto’s mee van krassen aan het hoesje! Ik ben meer dan 30 jaar klant bij proximus maar door dit voorval denk ik erover om ook mijn huisabonnement er weg te halen want zo ga je gewoon niet met klanten om!
Excuses
Kan je in je profielgegevens zo veel mogelijk info doorgeven ?
klantennr ? contactgegevens ? enz
Forum profiel :
(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan en ons verwittigen)
dan laat ik dit verder nakijken
Groeten
Tina
Mijn profielgegevens zijn bijgewerkt
ok, ik ga zoeken wie dit verder kan opnemen.
groeten
Tina
Fijn, dankjewel.
Hallo,
Ik heb een gsm gekocht met abonnement en dit online, ik wil graag mijn gsm laten maken onder garantie. Ik vindt mijn aankoopbewijs niet meer terug, kan ik die van jullie krijgen ?
kan je in je profiel van het forum meer info geven?
Klantgegevens? eventueel betrokken type toestel? datum aankoop? waar gekocht? online of shop? enz…
groeten
Tina
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.