Vraag

Frauduleuze praktijken Demon Games

  • 17 November 2021
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

 

Ik ben de zoveelste die 2 facturen heeft ontvangen met een wekelijkse aanrekening van 4,99 euro van Demon Games. Een dienst die ik NOOIT besteld heb. Via telefoon scheept jullie klantendienst me af dat ik dit zelf heb aangeklikt … of mijn kleinkinderen… Ik heb zelfs nog geen kinderen! Voor wie houden jullie jullie klanten eigenlijk? Ik heb nooit iets dubbel bevestigd (zoals het zou moeten). Integendeel, je moet op een verdachte sms bevestigen dat je de dienst niet wil.. Dat is de omgekeerde wereld!

Ik lees hier op het forum dat jullie voor sommige klanten bij PMConnect al een terugbetaling hebben gevorderd. Hopelijk zijn al jullie klanten gelijk voor jullie en doen jullie voor mij hetzelfde.

 

Vriendelijke doch geïrriteerde groet,

Sam


5 reacties

Ter info:

Dat is de procedure:
de klant contacteert de betrokken firma om de service te laten stopzetten en klacht in te dienen
Wij contacteren diezelfde firma om na te vragen of alle regels wel gerespecteerd werden:
indien niet moet er terugbetaling volgen

Proximus medewerker maakt een dossier op. 
De dossierbeheerder doet het nodige en wordt je op de hoogte gehouden.

dit is info voor Demon games:
demon games    PM Connect LTD    help.be@pmconnect.co.uk    0800 20 567 om hun services te laten stopzetten.

Ter info; ik heb het intussen reeds stopgezet.

 

“Wij contacteren diezelfde firma om na te vragen of alle regels wel gerespecteerd werden:
indien niet moet er terugbetaling volgen”

Waarom werd van dit laatste dan niets tijdens het telefoongesprek gezegd? Het was eerder van “tire ton plan”

Dit is in geval je ingediende ‘vraag van stopzetting’/klacht/’eis van terugbetaling’ gericht aan Demon games niet aanvaard werd of er niet op gereageerd werd dan wordt er om reden gevraagd om zo te verifiëren als dit conform aan de regels is.

Reputatie 7
Badge +3

@Samme L Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Ik heb dossier 49720915 in behandeling genomen. Zodra ik feedback ontvang van de firma achter Demon Games, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Samme L  De inschrijving op de dienst Demon Games van de firma PM Connect gebeurde op 24 aug 2021. De tekst en layout van de welkomst-sms dat je toen kreeg is niet conform de GOF-richtlijnen. Enkel en alleen om deze reden hebben wij PM Connect verzocht om een volledige terugbetaling te doen van de aangerekende bedragen. PM Connect is hiermee akkoord gegaan. De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen, via een apart statement dat bijgevoegd wordt aan de volgende factuur (of facturen). De terugbetaling kan niet gebeuren met terugwerkende kracht, daarom dient de openstaande factuur te worden betaald om te vermijden dat hiervoor herinneringen worden verstuurd en extra kosten in rekening worden gebracht. Sinds 17 nov 2021 ben je uitgeschreven voor de dienst Demon Games. Vandaag werden ook de blokkeringen op derde diensten geactiveerd op jouw gsm-nummer. Je kan wel nog gebruik blijven maken van diensten zoals de aankoop van tickets van De Lijn of Parking SMS. Groetjes, Antonella

Reageer