Franstalige telefoons ontvangen

  • 12 June 2018
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Ik heb een betaalkaart van Proximus.
Enkel familie en vrienden kennen mijn nummer.
Toch krijg ik bijna dagelijks telefoon van Franstaligen, die uiteraard verkeerd verbonden zijn.
Nooit van Nederlandstaligen.
Is er iemand anders, Franstalig, met hetzelfde telefoonnummer ?
Een andere verklaring heb ik hiervoor niet.
Hoe kan er vermeden worden dat ik deze verkeerd verbonden telefoons nog verder ontvang.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Misschien - als uw nr recent is - was het enige tijd terug (minstens 6 maand geleden) toegewezen aan een Franstalige/Franstalig bedrijf.... Eventueel wat levert "google search" voor uw nr....
De kans dat er gelijktijdig eenzelfde nr aan 2 personen toegekend wordt is in principe nihil, wat wel mogelijk is dat uw nr "zeer goed gelijkt op het nr dat men wil bereiken bv. 0474abcdef maar men vormt 0475abcdef
- > Eventueel overwegen aan Proximus een gratis vervanging van uw nummer te vragen
Ik heb een betaalkaart van Proximus.
Enkel familie en vrienden kennen mijn nummer.
Toch krijg ik bijna dagelijks telefoon van Franstaligen, die uiteraard verkeerd verbonden zijn.
Nooit van Nederlandstaligen.
Is er iemand anders, Franstalig, met hetzelfde telefoonnummer ?
Een andere verklaring heb ik hiervoor niet.
Hoe kan er vermeden worden dat ik deze verkeerd verbonden telefoons nog verder ontvang.

Ter info: Ik heb dit ook regelmatig voor en dit door het feit dat men gewoon twee nummers omdraait per vergissing en zo komt men regelmatig bij mij terecht.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Rudi,
Kan je ons via deze link nog evene het betrokkrn gsmnummer doorgeven aub?
Mvg, Wilfried

Reageer