Vraag

Foutmelding bij identificeren

  • 15 March 2022
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Ik ben van werk veranderd en zou mijn prepaid kaart moeten identificeren.

Ondanks dat ik juiste gegevens invul krijg ik de melding dat mijn gsm/nr niet gevalideerd kan worden en dat ik met support contact moet nemen want 1000 keer opnieuw proberen haalt niks uit.

Op eender welke manier ik probeer contact te nemen, telkens krijg ik de boodschap dat ik mij moet identificeren eerst, wat dus onmogelijk is.

Aub help mij!!! Bel of mail mij, of los het gewoon op. Ik zit volledig geblokkeerd.

Het is compleet absurd dat jullie geen optie bieden voor hulp wanneer identificeren niet lukt.

Ondertussen zit ik dik in de sh*t. 

Dank alvast voor een spoedige oplossing.  


3 reacties

FYI: ongeveer het zelfde probleem als hier, morgen komen de Prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen. Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@JillM20182020 Indien het ondertussen nog niet opgelost zou zijn, graag het pay&go nummer aanvullen op uw profile.Dan kijken we het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@JillM20182020 Het nummer dat ik terugvind in jouw profiel is 16/03 overgezet naar een abonnement via de werkgever. Identificatie is bijgevolg niet meer nodig. Groetjes, Antonella

Reageer