Vraag

foutmelding

  • 15 February 2020
  • 6 reacties
  • 359 Bekeken

Ik kan sins een paar dagen geen 4g meer gebruiken en kan niet smsen Proximus 50fout melding hoe komt dat?

 

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/mijn-gsm-geeft-telkens-fout-50-wat-is-dit-48835

https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/fout-50-46848

 

= misschien best eens bellen naar 0800 22800 technische ondersteuning (anders zult u moeten wachten op Px-medewerkers tot maandag op dit publieke forum)

Reputatie 7
Badge +3

@andrewpreys 

Beste,

Indien het nog niet in orde is : 

kan je in je profielgegevens het betrokken gsm nummer invullen ?

Ook je klantgegevens ?

Heb je je toestel al volledig uit en terug aan geschakeld ?

We kijken dit verder voor je na als we de gegevens hebben.

Groeten,

Tina

0472 84 61 **

Andrew Preys 

heb al het toestel opnieuw gestart en werk nog steeds niet

 Heb je nog iets nodig van gegevens?

Reputatie 7
Badge +3

@andrewpreys 

Beste,

kan je via MyProximus je aanrekeningen eens nakijken ?

Ondertussen vermoed ik dat er een vergissing/vergetelheid is geweest  :-)

groeten

Tina

er kom telkens een foutmelding van page not found als ik het probeer

Reputatie 7
Badge +3

@andrewpreys door een openstaand saldo kun je momenteel enkel oproepen ontvangen. Na betaling kun je opnieuw op 4G en sms’en versturen. Grt, Heidi

Reageer