Beantwoord

Flex

  • 29 October 2020
  • 6 reacties
  • 423 Bekeken

Hallo,

Vandaag ben ik naar de winkel gegaan om meer informatie te vragen in verband met het abonnement Flex. Na enkele minuten had ik beslist om mijn huidig abonnement te vervangen door een flex abonnement. In de winkel werd gezegd dat er niks zou veranderen aan mijn huidig abonnement, maar dat enkel de prijs een verschil zou maken. Nu blijkt dat ik met dit abonnement geen gratis app meer kan kiezen? Dit zou toch niet de bedoeling mogen zijn? Als ik mijn mobiele gegevens inschakel beschik ik niet meer over 4G, maar over 3G? Kan iemand mij hierbij helpen aub? 

Met vriendelijke groeten,

Rik S 

icon

Beste antwoord door Joel M 30 October 2020, 15:42

Bekijk origineel

6 reacties

Mijn 3G probleem is opgelost door mijn gsm opnieuw op te starten, maar ik beschik nog steeds niet over mijn gratis applicatie. 

morgen komen de proximus forummedewerkers hier terug langs om je verder te helpen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen morgen.

Reputatie 7
Badge +3

@RikS In de Flex packs zit spijtig genoeg de mogelijkheid niet meer in om een app op uw gms te kiezen zoals bijvoorbeeld Facebook enz.Groetjes,Joel

Dan is de flex pack toch helemaal niet voordelig? 

Reputatie 7
Badge +4

Ja en neen

Flex met mobiel “biedt het voordeel” dat wanneer u uw mobiele  datalimiet bereikt u gewoon verder kunt zonder kost aan een lagere snelheid ( 5GB & 15 GB data limiet 128 kbps; 20 & 40 GB data limiet 512 kbps)

toegegeven deze snelheden zijn wel “vrij beperkt” 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

 

Reputatie 7
Badge +3

@RikS De behoefte is verschillend van klant tot klant en men kan natuurlijk nooit 100% voor iedereen goed doen.U heeft bijvoorbeeld een Mobilus S waar 120min bellen inzit en onbeperkt sms en 2GB data.In een Flex kan men onbeperkt bellen ipv 120min en 5GB data ipv 2GB.Dus voor vele klanten gaat dat veel positiever zijn dan bijvoorbeeld een app.En toekomstgericht zal er nog veel veranderen, zaken dat bijkomen, zaken dat verdwijnen enz.De Telecom zal niet meer stilaan en zal steeds veranderen.Groetjes,Joel

 

Reageer