Vraag

extra data

  • 14 June 2022
  • 4 reacties
  • 1371 Bekeken

Beste ik wil extra data bestellen maar dit lukt niet.

Hoe pak ik het best aan?

Vriendelijke groeten

Koen


4 reacties

Lukt het niet via de manieren die beschreven staan hier → Extra mobiele Data optie | Proximus

Als het echter om een Pay&Go gaat kun je dit ook door naar korte codes te bellen:

  • #151*1# 
    zet € 12 krediet om in 3 GB mobiele data. Het bedrag wordt automatisch van je krediet afgehouden.
  • #152*1# 
    zet € 6 krediet om in 500 MB mobiele data. Het bedrag wordt automatisch van je krediet afgehouden.
  • #152# 
    als je een databundel besteld hebt, dan kun je hiermee nakijken hoeveel MB of GB je nog over hebt.
Reputatie 7
Badge +3

@Koen Van de Steen

 

is het gelukt met de info van Martin?

indien niet: graag dan je klantgegevens invullen, het betrokken gsm nr… 

groeten

Tina 

Reputatie 7
Badge +3

@Koen Van de Steen Dit betreft het gsm-nummer via je werkgever? Dan dien je hierover contact op te nemen met de beheerder binnen je bedrijf.

Je internetvolume overschreden? | Proximus → Welk abonnement heb je?: Zakelijk (meer dan 10 werknemers) → Kies je Rol: Eindgebruiker

Heeft de beheerder binnen je bedrijf jouw de nodige rechten hiervoor gegeven?

Groetjes,
Antonella

Reageer