Vraag

extra data

  • 1 June 2022
  • 7 reacties
  • 259 Bekeken

Hallo,

Via mijn werkgever KBC had ik een abonnement bij proximus. Enige maanden terug heb ik dit abonnement opgezegd (werkgever op de hoogte gebracht) en ben ik overgestapt op een herlaadkaart van proximus. Nu heb ik niet anders dan problemen; en niemand van proximus kan mij blijkbaar helpen, die winkel in koopcentrum sint niklaas niet en ook niet telefonisch vandaar mijn laatste toevlucht. Nu wil ik extra data bijkopen via de app. Wanneer ik dit doe krijg ik de volgende melding:uw gsm is gelinkt aan een professioneel account. U heeft geen recht op opties aan te passen aan dit nummer.

Wie kan mij zeggen hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt en vriendelijke groeten

 

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@marvester Lukt het zowel niet via MyProximus als via de korte code? Groetjes, Antonella

Je Pay&Go-krediet raadplegen, herladen of omzetten | Proximus

 

Het lukt op geen van de 2.  Weet niet hoe het verder moet. Heeft dit te maken met het vroeger abonnement. Volgens de technische dienst van proximus mocht dit geen probleem zijn maar ze konden ook niet meer doen.

Reputatie 6
Badge +3

Een abonnement via de werkgever kan je nooit zelf opzeggen .

De werkgever moet hiertoe opdracht geven.

Dus contacteer je werkgever en vraag om abonnement om te zetten naar prepaid.

 

Dan komt alles vanzelf in orde.

 

 

Mensen op helpdesk mogen je ook hierin niet helpen. Enkel opdrachten tot wijziging van de werkgever worden aanvaard.

Ik denk dat het hier enkel gaat over die herlaadkaart die TS nu heeft en het probleem is dat er geen data kan bijgezet worden, tenzij vergissing mijnentwege.

Reputatie 7
Badge +3

@marvester Is het ondertussen in orde.Indien niet, graag het gsm-nummer en klantnummer aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@marvester Indien dit nog steeds niet lukt, kan je het probleem melden via de shaker (door in de MyProximus app te schudden met jouw toestel). Dan komt de melding ineens terecht bij de juiste dienst die het voor jou verder zal nakijken en je op de hoogte houdt. Groetjes, Antonella

Heb probleem kunnen oplossen met de code. #152*1#.  Deze code werkt klaarblijkelijk enkel in België en niet in het buitenland. Bedankt voor de tips

Reageer