Vraag

esim apple watch 7

  • 13 December 2021
  • 34 reacties
  • 9704 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Tjah vandaag naar Proximus shop geweest om fiber pack aan te schaffen maar dan moet ik afzien van de mogelijkheid van esim voor mijn iWatch :/ dus heb ik het maar bekeken… Dan blijf ik nog maar bij Telenet ondanks sommige problemen…

@proximus 

Wat is de stavaza i.v.m. esim voor apple watch 7 ?

 

Ik kwam over van Telenet met een eSIM op mijn Apple Watch cellular. 

ER WERD MIJ NIET VOORAF GEZEGD DAT PROXIMUS DEZE SERVICE (NOG)  NIET AANBIEDT. IK HAD MIJN WATCH AAN EN VERTELDE DE VERKOPER DAT IK OM GEZONDHEIDSREDENEN DEZE WATCH DRAAG EN NODIG HEB, OOK ZONDER IPHONE (valfunctie). 
DE KLANTENDIENST ZOND ME NAAR EEN SHOP « OM DAT DAAR TE  LATEN INSTALLEREN » EN DAAR VERNAM IK DAT ER ZELFS NOG GEEN TIJDSTIP IS VOOR DE UITROL VAN DEZE DIENST. 
Ik ben bezwendeld en verloor alle vertrouwen en overweeg verdere stappen via de daarvoor voorziene autoriteiten.  

Vraag: Hoe lang gaat dit nog duren?
Indien dit te lang zou zijn of te vaag blijft, overweeg ik om Proximus op te zeggen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Aircool Tot heden hebben we geen nieuwe info.Van zodra deze er is gaat dit onmiddellijk gecommuniceerd worden.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Ludo Burcht Mijn excuses mocht je de verkeerde informatie hebben ontvangen over de eSIM. Via onderstaande link vind je hierover meer info en de lijst met de tot nu toe compatibele toestellen. Onderaan de pagina bij de ‘Veelgestelde vragen’ vind je ook een antwoord op de vraag ‘Kan ik eSIM gebruiken op andere apparaten dan mijn mobiele telefoon?’; antwoord: ‘Een eSIM kan alleen worden gebruikt met compatibele smartphones en tablets. Op dit moment ondersteunen wij geen eSIM op smartwatch.’

De eSIM is hier: Alles over deze volledig digitale SIM-kaart | Proximus

Groetjes,
Antonella

ik zie in ieder geval niet direct in wat een esim voor apple watch zou te maken hebben met internet en tv als je een mobiel abonnement hebt bij een provider zou dit toch volgens mijn bescheiden mening voldoende moeten zijn, tenzij ik ook ergens iets over het hooft zie!

Is er ondertussen al na 2 jaar duidelijkheid wanneer Proximus eindelijk Apple Watch eSim gaat ondersteunen?  Zeer frustrerend.  
 

Slechts enkele mensen klagen echt, de meerderheid verhuisd gewoon.
 

Ik heb voor mijn kinderen een Telenet abonnement genomen zodat hun Apple Watch kon werken. Dien ik nu met heel het bedrijf te verhuizen naar Telenet omdat die functie bij Proximus nog steeds niet werkt ?  

 

Wat is de reden waarom dit nog niet in orde is. Gaat het over een tijdelijke exclusiviteit die Telenet bij Apple gekocht heeft ?  Zoja, laat het aub weten zoniet dienen wij over te stappen met al onze professionele nummers. 

@Joel M Graag iets concreter, staat dit op de planning ja/neen zo ja, timeframe waarin jullie dit voorzien. zoniet -1 (bedrijfs)klant

Reputatie 3
Badge

Uit de tekst op hun website (vluchtig geconsulteerd) kan ik inderdaad afleiden dat je een heel pakket moet nemen, wil je e sim op een watch kunnen  gebruiken met hetzelfde telefoonnummer als je mobiel.

Reageer