Beantwoord

eSIM activeren lukt niet

  • 7 October 2022
  • 17 reacties
  • 924 Bekeken

Hallo, gisteren ontving ik een mail waarin veld stond dat ik mijn eSIM kon activeren. Maar wanneer ik dit probeer lukt het me niet via de app. Hij vermeld steeds dat er geen producten gevonden zijn. Wanneer ik zelf mijn product wil toevoegen in de app krijg ik steeds een foutmelding. Ik kom over van Orange en heb ook al gecheckt online dat mijn huidig telefoonnummer is overgezet naar Proximus. 
Alvast bedankt om dit te bekijken.

icon

Beste antwoord door Joel M 7 October 2022, 12:14

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@FroabZie alvast eens info link e-sim: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_sim_types/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/een-simkaart-kiezen-of-omruilen.html   Groetjes,Joel

@Joel M ja klopt het gaat over dit nummer. Ik krijg geen QR-code te zien in de app omdat er geen producten zijn gelinkt aan mijn MyProximus. 

Reputatie 7
Badge +3

@Froab De achterliggende dienst heeft u een invite gestuurd op uw hotmailadres wat in uw profile staat.

Via de link in die mail kan u uw account als Admin aanmaken en kan u alle informatie verbonden aan de klantenrekening raadplegen.

Moest dit niet lukken dan is de enige oplossing langsgaan via een shop van Poximus.

 

Groetjes,Joel

@Joel M zou u deze dienst nogmaals willen vragen om deze mail mij te sturen? Want tot op heden heb ik nog niets ontvangen (zelfs niet in mijn ongewenste mails). 
Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +3

@Froab Ik heb de opdracht gegeven.Anders probeer eens via deze link:xxxx en druk op 

Dan zou de QR code moeten verschijnen.Groetjes,Joel

@Joel M bedankt nu werkt het wel. U mag de bovenstaande link in uw vorig bericht verwijderen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Froab Fijn om te horen dat het werkt.Groetjes,Joel

Hallo, gisteren ontving ik een mail waarin veld stond dat ik mijn eSIM kon activeren. Maar wanneer ik dit probeer lukt het me niet via de app. Hij vermeld steeds dat er geen producten gevonden zijn. Wanneer ik zelf mijn product wil toevoegen in de app krijg ik steeds een foutmelding. Ik kom over van Orange en heb ook al gecheckt online dat mijn huidig telefoonnummer is overgezet naar Proximus. 
Alvast bedankt om dit te bekijken.

Ik heb hetzelfde probleem...

Reputatie 7
Badge +3

@Sabir Kan je de stappen doorlopen via deze link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_esim/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/je-esim-activeren-en-gebruiken.html  Groetjes,Joel

Hallo, gisteren ontving ik een mail waarin veld stond dat ik mijn eSIM kon activeren. Maar wanneer ik dit probeer lukt het me niet via de app. Hij vermeld steeds dat er geen producten gevonden zijn. Wanneer ik zelf mijn product wil toevoegen in de app krijg ik steeds een foutmelding. Ik kom over van Orange en heb ook al gecheckt online dat mijn huidig telefoonnummer is overgezet naar Proximus. 
Alvast bedankt om dit te bekijken.

Ik heb dit probleem ook...

Reputatie 7
Badge +3

@lucas230601  Ik heb je een prove bericht gezonden met een link waar je alles kan vinden. Laat je nog iets weten? Groetjes Luc

@Froab Ik heb de opdracht gegeven.Anders probeer eens via deze link:xxxx en druk op 

Dan zou de QR code moeten verschijnen.Groetjes,Joel

goedemorgen , 

 

ik kreeg gisteren een mail dat mijn esim actief is , doch kan ik deze niet toevoegen , 

mau@……..

Reputatie 7
Badge +3

@Mitch1 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

kan je aub je forum profiel aanvullen zodat we dit kunnen nakijken?

groeten

Tina

Reputatie 3
Badge

@tina.b

Wat ik niet goed begrijp is, waarom kun je als bestaande klant nog altijd niet switchen via de app van een simkaart naar Esim zonder je naar een Proximus winkel moet gaan ?

Reputatie 7
Badge +3

@bigMODDER 

is wel gepland voor de toekomst volgens wat mij informeert, maar kan nu technisch idd nog niet. 

excuses

Groetjes

Tina

Reputatie 3
Badge

@bigMODDER

is wel gepland voor de toekomst volgens wat mij informeert, maar kan nu technisch idd nog niet. 

excuses

Groetjes

Tina

Hoop dat dit nog mogelijk zal worden dit jaar of zeker volgend jaar ...

Beste,

sinds vandaag overgeschakeld naar proximus. Oude operator ontvangst weggevallen. Mail proximus activatie e-Sim reeds ontvangen. Echter lukt de activatie via proximus app niet (blanco scherm dat blijft refreshen na kiezen om e Sim te activeren), noch op pc via de website.  Ook heb ik in tabblad “producten” de melding dat ik geen producten heb, en tegelijkertijd krijg ik de melding dat er problemen zijn. 
kan iemand mij helpen? Klantendienst haakt in vanwege drukte! 

 

Reageer