Beantwoord

Epic stories

  • 23 June 2021
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Mijn dochter kreeg vandaag een bericht op haar gsm dat haar data op 80% van het totaal was gekomen. 1 minuut later kreeg ze de melding dat haar data op was en er al 7,25€ moest betaald worden. Ze zegt dat ze op 4G enkel op de gratis app (in haar epic stories) snapchat zat.

Op MyProximus zie ik dat haar “gratis apps” niet meer vermeld staan.

Als ik probeer om het verbruik te checken zie ik enkel een lege pagina.

Heeft iemand dit ook al gehad ?

icon

Beste antwoord door AntonellaD 25 June 2021, 15:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Bjorninho  Ik zie dat de Endless Epic apps actief staan en hier verbruik op wordt geregistreerd. Deze data verbindingen zien er normaal uit. Voor de rest zie ik dat er op 22/06 + 23/06 wel enkele verbindingen zijn geweest (buiten de Endless Epic apps) waarbij grotere volumes werden verbruikt. Waaraan het volume werd gespendeerd kunnen we hier helaas niet zien. Mogelijk zijn er updates gebeurd op het mobiel internet. Staat de wifi-assistentie uit in het toestel? Groetjes, Antonella

Lijkt op hetzelfde probleem als ik heb: data-registratie van proximus dat niet correct is.

morgen kunnen de Prox forummedewerkers dit verder natrekken.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reageer