Vraag

Epic Combo pack

  • 5 December 2019
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 2

Op zaterdag 30 november in Proximusshop van Pelt een nieuw Epic Combo pack afgesloten met PlayStation  en daarbij een smartphone Nokia 7.2 aan 9 euro.

Op maandagmorgen viel mijn Scarlet mobile verbinding weg en stopte ik het Proximus simkaartje in de smartphone en wachten op de verbinding op het Proximusnetwerk.

Nadat dit smiddags nog niet was overgedragen nam ik een eerste keer contact met de klantendienst en keken dit na, ANTWOORD : is aan het doorstromen en zou binnen een uurtje moeten afgerond zijn.

15:00u. Terug contact met klantendienst, ANTWOORD: men ging ticket aanmaken met hoogste prioriteit, men zou mij binnen de 8 uren terug bellen.........niets....…

Dinsdag terug naar Proximusshop Pelt : medewerker belt naar klantendienst, ANTWOORD: men is er mee bezig en zou vlug in orde komen....…

Woensdag. Terug gebeld naar klantendienst, ANTWOORD: men zou naar de technische dienst bellen om na te vragen en mij terug opbellen ....…

Donderdag 09:30. Nog steeds geen gsm bereik of enig vooruitzicht.......…

 

DANK U WEL PROXIMUS VOOR DE GOEDE SERVICE ...…

EEN misnoegde nieuwe klant.

Klant nr: 4939xx


5 reacties

Reputatie 2

In de haast verkeerd klantnummer opgegeven

Moet zijn  4939xx

Mvg,

 

Rombie

Tip: zoveel mogelijk vermijden van privé gegevens op het openbaar forum te zetten om eventueel misbruik te voorkomen, zet deze gegevens beter in je forum profiel, de vakken privé kunnen enkel door prox medewerkers gelezen worden.

Reputatie 7
Badge +3

@RomBie Er is hiervoor een dossier 43866429 overgemaakt aan de bevoegde dienst voor een spoedige oplossing.Alvast onze excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Reputatie 2

Dag Joël,

Bedankt voor je hulp maar het hoeft niet meer, Ben al dagen onbereikbaar geweest en kon dit niet langer laten duren.

Heb ondertussen via de chat met een collega van jou gisteren de bestelde Epic Combo pack laten annuleren en overgestapt naar een andere operator.

Je mag alles cancellen als dit nog niet volledig moest gebeurd zijn.

Toch bedankt voor jou hulp,

Groetjes,

RomBie

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@RomBie Spijtig dat je vertrokken bent maar ik begrijp volkomen uw reactie.Zou zelf ook zo reageren.Ik heb gezien dat uw aanvraag is geannuleerd.Groetjes, Joel

Reageer