Vraag

Elke maand 1-month Travel Passport Top

  • 1 October 2019
  • 11 reacties
  • 650 Bekeken

Is het mogelijk om de "1-month Travel Passport Top" te activeren als continue optie? Dus elke maand? Het is namelijk de enige optie die bij ons gebruik past. De gewone Travel Passport Top is maar 200MB en de Travel Passport Top Intense is dan weer 5GB maar veel te duur.

Ik kan het natuurlijk elke maand activeren maar dat raakt zeker vergeten.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Joshua5,
Het spijt me maar momenteel wordt deze optie inderdaad telkens automatisch gedeactiveerd na 31 d
Een andere mogelijkheid is er niet dan zelf terug te activeren indien nodig.
Welk abonnement heb je nu ?
Heb je de abo's van bizz bekeken ? https://www.proximus.be/nl/id_cb_bizzmobile/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/mobiel/gsm-abonnementen.html
Je kan meer info bekomen eventueel in een shop of via 080022500.
Vriendelijke groeten,
Tina
De Bizz Mobile International is jammer genoeg niet International. Die is alleen EU + 3 top bestemmingen. Dat is niet voldoende.

Het rare is dat de opties op abo dubbel zo duur zijn dan die 1-month optie:
  • 1-month Top = 20.66 € voor 1000GB + 100 min
  • optie Surf Top = 20.00 € voor 500GB + 0 min
Dan kan ik best een IFTTT script maken die elke maand een mail naar de account manager stuurt om de optie weer aan te zettten.
Reputatie 5
Badge +2
Hey Joshua5,

Je kan de optie "1-month Travel Passport Top" ook steeds activeren via MyProximus (indien je beheerder bent).

Groetjes IngeDc
Ik ben beheerder maar die opties kan ik niet aanzetten. Ik heb onder de categorie 'Roaming for a few days' de 2 daily opties en onder 'Roaming for a longer time' alleen de vaste opties, niet de 1-month opties. Er is geen andere Roaming categorie.
Reputatie 5
Badge +2
Joshua5,

Wanneer ik in de MyProximus app ga kijken en de volgende stappen volg krijg ik deze mogelijkheid echter wel: MyProximus - Producten - Betreffende oproepnummer-Opties-Roaming voor een week of een maand-1Month travel passport Top 3 of 1 Month Travel Passport Top.

Kan je dit nogmaals controleren?

Groetjes IngeDc
De categorie 'Roaming voor een week of een maand' heb ik niet:

Reputatie 5
Badge +2
Joshua5,

Kan je aub in je profiel even 1 van de betrokken oproepnummers bezorgen? Heb je deze optie in het verleden reeds actief gehad? Ik merk namelijk op, op je print screen dat je gebruik maakt van een Smart Ent formule, maar bij deze formule kan die optie niet geactiveerd worden.

Groetjes IngeDc
Ik heb mijn nummer en klant nr ingevuld. Maar als ik het goed begrijp moeten we eerst van formule veranderen voor we die optie kunnen gebruiken? We hebben nu allemaal Smart Ent.
Reputatie 5
Badge +2
Met een Smart Ent formule ga je deze optie niet kunnen activeren. Deze zijn niet compatibel. Groetjes IngeDc
"niet compatibel" als in "je moet eerst veranderen naar een ander abonnement dat duurder is en dan kan je pas gebruik maken van deze interessante optie". Mobile Bizz M is 26% duurder per abo dan wat ik nu betaal.
Reputatie 5
Badge +2
Joshua5,

Ik begrijp alvast dat dit niet aangenaam is, maar ik kan de optie op geen enkele manier activeren daar deze niet toegelaten is op het type abonnement dat je hebt. Indien je wenst laat ik je eens contacteren door onze commerciële dienst zodat er samen met jouw naar de verschillende mogelijkheden kan gekeken worden?

Groetjes IngeDc

Reageer