Vraag

Einddatum internetgebrukk

  • 26 November 2022
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Ik heb laatst een melding gekregen dat mijn Gb op was en dat ik zou moeten betalen tot een bepaalde datum. Ik heb bijgevolg mobiel internet uitgezet en enkel opgezet indien absoluut nodig. Blijkt nu dat ik toch 700 Mb boven verbruik zat en een goede rekening kreeg. 

 

Ik vraag mij af of dit te maken heeft met de datum. Ik heb nl. Internet terug standaard gebruikt op de vermelde datum in de SMS. Er stond nl. dat ik zou moeten betalen voor extra verbruik 'tot' een bepaalde datum. Ik heb het vermoeden nu dat dit eigenlijk 'tot en met' is. 

Kan iemand dit bevestigen? Is het mogelijk om verbruik per dag terug te vinden want dit is niet zichtbaar in de factuur.

 

FYI, niet nodig om naar de app te verwijzen. Die werkt doorgaans niet en geeft vaak de melding dat hij producten niet kan ophalen.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@gorikd  Dag, wij kunnen dit niet nakijken. Op je klantnummer staan geen mobiele abonnementen actief? Is dit een abonnement via je werkgever? Groetjes Luc

@Luc.M Dat is inderdaad een abonnement van mijn werkgever.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@gorikd Dan kunnen we het spijtig genoeg niet nakijken.Misschien via uw werkgever eens navraag doen.Groetjes,Joel

Reageer