Beantwoord

draadloos opladen iphone 8

  • 9 September 2019
  • 37 reacties
  • 571 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Ben vrijdag bij Proximus shop een draadloos oplader gaan kopen die 49,99€ kost voor iPhone 8
twee dagen proberen iPhone zo opladen met resultaat ik kon smorgens vertrekken met een platte iPhone ! Ene keer lade niets en andere keer lade tot 41%

is dat zo onbetrouwbaar zo oplader ?
ben maar terug naar met kabel opladen gekeerd !
moet kunnen vertrouwen dat ik na oplade ook met een volgeladen iPhone zit en niet smorgens kan vertrekken zonder iPhone omdat die plat is

heb met voucher gekocht want anders is niet mijn gewoonte om bij Proximus shop accessoires te kopen !
slechte ervaring mee en nu dus alweer
icon

Beste antwoord door Martin 14 September 2019, 23:11

Bekijk origineel

37 reacties

Ik denk dat de meesten het ook om die reden gebruiken ze laten die gewoon altijd in het stopcontact steken en bij thuiskomst leggen ze gewoon hun smartphone op die lader, maar ik ben er zelf geen voorstander van om gelijk welke lader continu in het stopcontact te laten steken.
Reputatie 7
Badge +3
Dag maria_074,
Om het verlies van je voucher te compenseren heb ik een korting geactiveerd op je gsm-abonnement. Je krijgt hiervan een bevestiging via e-mail.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 3
Badge +1
Dag maria_074,
Om het verlies van je voucher te compenseren heb ik een korting geactiveerd op je gsm-abonnement. Je krijgt hiervan een bevestiging via e-mail.
Groetjes,
Antonella

Bedankt Antonella en vanaf wanneer start deze korting van 5€ gedurende één jaar dan te lopen
?
louter ter info: pas maandag kan je een antwoord verwachten als ze van proximus hier terug langskomen.
vriendelijke groeten, Martin.
Reputatie 3
Badge +1
Dank u Martin en wacht rustig volgend week af dat Proximus antwoord erop , had factuur van 1-9-2019-30-9-2019 en daar is geen korting te zien maar had wel een sms 17 sept waar stond dit was geactiveerd en omdat dit nergens staat op fact sept dacht zal eens ernaar vragen :)
gewoon om weten
Reputatie 3
Badge +1
Wat nog altijd niet werd uitgelegd ook al vroeg ik dit op de chat is wat is opgezegd ?
ze gingen er losjes overheen zeggen das gewoon standaard en eigenlijk niets opgezegd maar ja vind wel raar als ze dit schrijven en ik het niet weet !
dan is iets geactiveerd en dat zal zijn de 5€ gedurende 1 jaar
maar iets is opgezegd en vraag af wat is opgezegd ?

de sms op 17sept 2019 is

Proximus info: Beste klant, je Proximus product werd geactiveerd. Je gsm-nummer waarvoor de wijziging werd uitgevoerd: ******** Proximus info: Beste klant, je Proximus product werd opgezegd. Je gsm-nummer waarvoor de wijziging werd uitgevoerd: *********

misschiens kan Proximus maandag dit uitleggen , weet gewoon graag waarover juist gaat das al 😉
Reputatie 3
Badge +1
Martin even andere vraagje hoe vind ik mijn eigen oude berichten hier terug ? Heb problemen met mijn WiFi printer de hp deskjet 3720
eigen paswoord die ik doorgaans zet is Foutief ! Paswoord wifi zegt ook foutief dus kan er niet meer in om iets printen en bij oud bericht had je goei uitleg gegeven toen daarmee zoek ik dat bericht terug
> Klik hier
Reputatie 3
Badge +1
Dank u
Reputatie 7
Badge +3
@maria_074 de laatste factuur waarop je gsm-abonnement wordt aangerekend is die van 14/09/2019. Ik heb de korting geactiveerd op 17/09/2019. Dat betekent dat de korting ingaat vanaf 01/10/2019 en je deze dus voor de eerste keer te zien zal krijgen op de factuur van oktober. Wat bedoel je verder met opgezegd? Want ik zie hier niks van een opzeg staan. Groetjes, Antonella
Reputatie 3
Badge +1
Dank u Antonella voor deze informatie
ivm die opzeg is wat ik dus ook niet begrijp
want heb zelf Ook niets opgezegd maar dat stond in het sms’je dus

hier kopier ik deze sms dat proximus mij
stuurde

Di 17/9/2019
Proximus info: Beste klant, je Proximus product werd geactiveerd. Je gsm-nummer waarvoor de wijziging werd uitgevoerd: ——— . Proximus info: Beste klant, je Proximus product werd opgezegd. Je gsm-nummer waarvoor de wijziging werd uitgevoerd: ———
Reputatie 3
Badge +1
Maar als je niets dat opgezegd werd ziet staan dan zal wel alles in orde zijn en zal het een vergissing zijn ?
schrok natuurlijk wel ;)
nog erg bedankt voor de korting Antonella

Reageer