Vraag

"Dit nummer belde u zonder een bericht na te laten"

  • 18 January 2022
  • 1 reactie
  • 193 Bekeken

Iemand probeerde me te bereiken; ik kon niet opnemen en de persoon liet geen bericht achter in de voicemail. OK, prima.

 

Dan komt er een automatisch info-sms-bericht van Proximus met "Info. Dit nummer belde u zonder een bericht na te laten.” en de gegevens van de oproeper en tijdstip. OK prima.

 

Normaalgezien krijg je inderdaad 1x zo een berichtje.

 

Nu blijf ik echter bovenstaand infobericht van Proximus opnieuw en opnieuw ontvangen. Om de ca. 5 min. of zo. Dus telkens met het identieke originele tijdstip, telkens opnieuw dezelfde melding. Tjah dat weet ik ondertussen wel. Ongeacht of ik lokaal op mijn gsm dat infobericht wel of niet wis of laat staan, enkele minuten later stuurt Proximus mij opnieuw die sms-meldingen.

 

Hoe stop ik dit? Want nu word ik dus al een hele tijd gebombardeerd door Proximus met telkens dezelfde sms-melding om de paar minuten. Is dit het systeem bij Proximus dat op hol is geslagen?


1 reactie

Update: het lijkt of het proximus-systeem er na een uur , anderhalf uur aandringen er eindelijk toch de brui heeft aan gegeven, en niet langer om de paar minuten het infoberichtje verstuurt.

Misschien geeft hun systeem het na een tijdje op. 'k Heb wel die persoon ook eens laten terugbellen en laten overgaan om voicemail ; misschien is het orignele proximus-infoberichtje dat bleef hangen en doordraaien zo onderdrukt bij proximus, doordat het proximus-systeem een nieuw infoberichtje heeft moeten verzenden naar mij.

 

In elk geval: ik word nu eindelijk niet meer gebombardeerd door proximus, en mijn gsm blijft zo weer stil ipv om de paar minuten een beichtmelding.

Reageer