demon games bedrog

  • 29 August 2019
  • 2 reacties
  • 609 Bekeken

Blijkbaar ben ik het zoveelste slachtoffer in de rij.
In de maanden juni/juli/aug wordt ik wekelijks 3.99€ gefactureerd voor diensten van Demon games via de 'betalingen voor niet proximus diensten'.


Ik heb Proximus schriftelijk aangeschreven (post) waarin ik hen uitleg waarom ik hun factuur protesteer. In tussentijd heb ik 1 keer een onderbroken telefoongesprek ontvangen van proximus (mogelijk betrof dit een gesprek betreffende mijn klacht). Aangezien ik in het buitenland verbleef en de lijn onderbroken werd, ging ik ervan uit dat men mij wel zou contacteren indien het belangrijk was. Aangezien ik nog steeds geen antwoord ontving heb ik vandaag zelf naar proximus gebeld, temeer dat ik een brief ontvangen heb waarin men mij meedeelt dat mijn producten buiten dienst worden gezet en er een heractiveringskost van 30eur zal volgen als ik niet betaal.

In een eerste gesprek kreeg ik eerst de uitleg dat er geen 'job' gepland staat om mij te desactiveren. Bij dieper doorvragen blijkt dit wel zo te zijn, maar kan de persoon aan de lijn hier niets aan veranderen. Deze tracht mij door te schakelen naar iemand die dit wel zou kunnen, maar dit lukt niet en de lijn wordt onderbroken.

Ik bel nogmaals in, deze persoon zegt dat ik het toch met demon games zelf moet oplossen en zegt dat ie niets voor mij kan doen. De persoon vindt in de systemen terug dat er wel degelijk een klacht is gelogd en dat men mij een voicemail heeft nagelaten met de uitleg. buiten het gesprek dat ik gedurende 5 seconden in het buitenland had (en onderbroken werd), heb ik niets van proximus gehoord. Verder zou er ook een email naar mij verstuurd zijn op 11/7/2019 om 10:33. Deze vind ik niet terug in mijn mailbox. Op aanraden van de persoon kijk ik ook in mijn spam box, maar daar kan die ook niet inzitten, aangezien deze om de X tijd automatisch geleegd wordt.

Als ik vraag om mij de email opnieuw door te sturen, krijg ik als antwoord dat hij dat niet kan.

Kortom ik sta geen stap verder, want in 'hun systemen' is de klacht afgehandeld. ik heb echter geen enkele communicatie ten gronde ontvangen van Proximus – men heeft mij zelfs het klachtennummer niet gegeven(!) - en wordt wellicht binnenkort telefonisch afgesloten.

Aangezien ik niet weet wat ik nog meer kan doen dan aanschrijven, bellen, post ik maar mijn ervaring. Ondertussen heb ik ook een klacht bij de ombudsdienst telecom binnengebracht.

Graag wil ik van proximus de bevestiging dat men
  • mijn nummer niet zal afsluiten
  • mijn een inhoudelijk antwoord geeft
  • ervoor zorgt dat ik nieuwe correct facturen ontvang, die ik met alle plezier zal betalen.
en eigenlijk had ik ook graag een antwoord gehad op de vraag waarom Proximus contracten afsluit met malafide organisaties(want dat hebben ze gedaan om het moederbedrijf achter demon games toe te laten in hun systeem) om dan naar zijn klanten 'hun handen in onschuld te wassen. Maar dat zal allicht teveel gevraagd zijn.

Hopelijk neemt er iemand van proximus (die ook effectief iets aan mijn situatie kan en wil veranderen) naar aanleiding van dit schrijven contact met me op.

wie weet wordt deze zeer ontevreden klant dan wat matiger tevreden.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Piet,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen?
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen
Reputatie 7
Badge +3
Dag Piet,
excuses dat dit niet duidelijk is.
We hebben inmiddels klantgegevens terug kunnen vinden.
Ook je ombudsklacht is geregistreerd en de dossierbeheerder neemt dit verder op via de ombudsdienst.

vriendelijke groeten,
Tina

Reageer