Vraag

Deactiveren Voicemail

  • 26 November 2021
  • 11 reacties
  • 394 Bekeken

Beste Mod,

Is het mogelijk voicemail uit te schakelen?
Geprobeerd via Mijn Proximus, maar nadat de schuifbalk voor uit te zetten hele tijd in het oranje heeft gestaan, staat deze erna toch weer aan. Kaart wordt gebruikt voor een SMS/Telefoonmodule. Deze moet niet met voicemail opnemen.

Vriendelijke groeten,
 

 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@MatthiasTh ik ga ervan uit dat het gaat over de gsm-nummer 0477xxxx01.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@MatthiasTh Hier nog wat extra info:

  • IVR (6000) - Optie 4 - voor voicemail: optie 1
    • deactiveren of activeren van de voicemail: huidige status wordt gegeven + de optie om de voicemail te wijzigen (activeren of deactiveren) - De klant moet hiervoor in België zijn.
  • MyProximus - Mijn Diensten en Opties Beheren: voicemail
    • activeren of deactiveren

Groetjes,Joel

Hallo Joel,

Voorlopig staat voicemail nog altijd actief.
Ik heb ook contact gehad met iemand van jullie via de chat. Deze persoon zou de voicemail ook hebben uitgezet, maar tot op heden nog zonder resultaat.
Deze simkaart zit in een sms/telefoon module. Heb deze kaart ook al in een gsm toestel gestoken en zo via MyProximus proberen te deactiveren. Ook zonder resultaat, het selectievakje komt altijd terug in het groen te staan.

Groeten,

Matthias

Reputatie 7
Badge +3

Dag @MatthiasTh ik maak hiervoor dossier 49722853 aan, onze achterliggende dienst doet het nodige! Groetjes, Heidi

Beste,

Voicemail lijkt mij uitgeschakeld te zijn, waarvoor dank.

Vriendelijke groeten,

 

Ook ik probeer al 1 maand een oplossing te vinden om de voicemail te verwijderen van beide gsm nrs. Via MyPoximus, via de chat en zelfs telefonisch lukt het niet….wie weet een oplossing?

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @dcoomam wij deden intussen het nodige! :wink: Groetjes, Heidi

Beste, telkens ik de voicemail wil deactiveren via myproximus krijg ik de melding dat de vorige aanvraag eerst behandeld moet worden.. dit is al enkele dagen zo.

Kan de voicemail gedeactiveerd worden aub?

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen morgen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Dreal Ik doe het nodige. Groetjes, Antonella

Bedankt voor de snelle service!!

Prettig weekend

Reageer