Vraag

data met €60 overschreden

  • 27 August 2020
  • 7 reacties
  • 114 Bekeken

Beste,

Deze avond kreeg ik een sms dat mijn data 80% was opgebruikt om enkele seconden hierna een sms te krijgen dat de data op is. Direct daarna overschreden met €5, overschreden met €25, €48 en als laatste de €60. Moest ik de 1 en de 2e smsjes vroeger hebben ontvangen had ik mijn internet meteen afgezet. Heel jammer dat deze niet komen op de moment als waarschuwing waarvoor ze bedoeld zijn. Enige oplossingen hiervoor?

alvast bedankt.


7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Daar zal morgen iemand van Proximus zeker naar kijken. Zet dus zeker voldoende elementen zoals klantennummer, gsm, ...in uw forumprofiel, dan vinden ze u gemakkelijker.

het zou ook ook goed zijn als er bvb een blokkering zou kunnen worden ingesteld die je bvb kan zelf kiezen en instellen op  0€ 5€ , 10 € enz… zodat je nooit voor verrassingen kunt komen te staan.

NB: forumprofiel (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile ) > 
tekstvelden met “privé” aangeduid, alleen voor prox medewerkers zichtbaar.

Reputatie 7
Badge +3

@Shelseydb Kan u mij het klantnummer en gsm-nummer bezorgen waarover het gaat.Dan kijk ik het even na voor u.Dit kan u aanvullen op uw profile.Groetjes,Joel

@Shelseydb Kan u mij het klantnummer en gsm-nummer bezorgen waarover het gaat.Dan kijk ik het even na voor u.Dit kan u aanvullen op uw profile.Groetjes,Joel

Ik heb mijn gegevens zonet aangepast.

groetjes, 

Shelsey

 

Reputatie 7
Badge +3

@Shelseydb Ik heb u de nodige info verstuurd via privébericht.Groetjes,Joel

@Shelseydb Ik heb u de nodige info verstuurd via privébericht.Groetjes,Joel

Hartelijk dank voor de snelle hulp!

Groetjes Shelsey

Reputatie 7
Badge +3

@Shelseydb Graag gedaan.Groetjes,Joel

Reageer