Beantwoord

Daily travel paspoort top destinaties

  • 18 May 2018
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Tijdens mijn verblijf in het buitenland is gisteren mijn daily travel paspoort ongevraagd geactiveerd. Tegen de prijs van +18€/dag.
Op mijn account zie ik dat deze dienst gratis zou zijn (wat ik al helemaal niet begrijp) toch krijg ik het bericht dat ik een meer verbruik heb. Op mijn toestel staat Mobiel internet en roaming uit.
Hoe kan dit?
Tweede maand op rij problemen met extra verbruik.
Denk om Proximus vaarwel te zeggen.
icon

Beste antwoord door JanDe 23 May 2018, 09:40

Bekijk origineel

3 reacties

Mijn probleem is door Proximus op een zeer klantvriendelijke manier opgelost.
Deze tussenkomst bevestigt mijn keuze om te kiezen voor Proximus.
Reputatie 6
Badge +3
Ondertussen is die weer afgezet, Luc. Groeten. Jan
Reputatie 7
Badge +4
Beste, Daily travel wordt ook geactiveerd wanneer, je belt, sms't of een oproep ontvangt en niet enkel bij internet. Gratis is dit niet, want je betaalt een bepaald bedrag per dag wanneer deze in werking treedt. Kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Dan kijk ik dit graag verder voor je na. Groetjes Freya

Reageer