Beantwoord

Corporate klant - geen toegang meer tot Proximus Public Wifi

  • 12 February 2020
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe smartphone en wou eveneens toegang tot Proximus Public Wifi met mijn nieuwe toestel. Op mijn oude toestel functioneerde dit perfect ! Blijkt nu dat corporate klanten plots geen toegang meer krijgen en dit zonder enige melding of informatie hierover. Enkel residentiële klanten, zelfstandigen of KMO’s kunnen nog op de Public Wifi !!. Wat een discriminatie ! Waarom worden we plots uitgesloten ? We betalen nochtans genoeg aan abonnement en verbruik !

icon

Beste antwoord door KoenN 14 February 2020, 14:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag kathelyne,
Alvast excuses voor de late reactie.
Proximus Mobile Corporate klanten kunnen genieten van Public Wi-Fi maar dit is een betalende optie.
Deze komt op 5 EUR per maand incl. BTW

Via onderstaande link kan je meer info vinden.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_wifispots/particulieren/mobilus/mobiel-en-roaming-opties/smart-wi-fi.html

Mvg, Koen

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaql_hot_connect_mob/bedrijven-en-overheden/support/mobiele-telefonie/internet/surfen-op-een-hotspot/hoe-surfen-op-een-hotspot.html

Tenzij Px-medewerkers mij zouden tegenspreken kunnen ook Corporate-klanten nog steeds gebruik maken van public-wifi, weliswaar geldt (zie hierboven)

Hebt u uw Proximus-simkaart van uw werkgever ontvangen? Uw werkgever moet Public Wi-Fi eerst activeren vooraleer u de stappen hieronder kunt volgen.