Beantwoord

Contact met Proximus

  • 26 October 2019
  • 15 reacties
  • 302 Bekeken

Gisteren weer eens contact gehad met Proximus in een chat. Na een uur en twee verschillende medewerkers wel een e-mail in mijn mailbox over abonnement mogelijkheden.

Wat was mijn moeilijkheid: gisterenochtend had ik nog een saldo van 25,01 euro op mijn play and go account en toen ik het gisterenmiddag in data om wilde zetten was er nog maar 0,01 op mijn rekening. 

Bij Proximus konden ze me niet uitleggen waar deze 25 euro zijn gebleven.

Resultaat: zoek het zelf maar uit. Ik meldde ook nog dat 4 weken geleden ook al iets mis ging maar dat toen een medewerker dat "handmatig" heeft gecorrigeerd.

icon

Beste antwoord door ChrisWillem 6 November 2019, 18:32

Bekijk origineel

15 reacties

in het weekend komt hier niemand langs op het forum van proximus zelf alleen in het weekend kun je bellen naar de helpdesk 0800 22 800.

Mss eens kijken op je http://myproximus.be P&G account of je daar kunt het verbruik kunt achterhalen 

Reputatie 7
Badge +3

@ChrisWillem 

Beste,

kan je in je profielgegevens je klantennummer aanvullen ? Het betrokken gsm nummer ?

Dan maken we een dossier op voor de bevoegde dienst om dit te laten nakijken.

groeten,

Tina

Ondertussen op zaterdag ook nog telefonisch kontakt gehad. Na de tweede medewerker zou ik doorverbonden worden met de t.d. Maar werd de verbinding verbroken. Ik weet nu wel dat er vrijdag ergens tussen 10.00 en 13.00 uur een technisch probleem zou zijn geweest.

Chris Kruijssen

****************

6987 Rendeux

0473 4****2

Reputatie 7
Badge +3

@ChrisWillem 

ik heb je openbare contactgegevens in je profiel ingevuld en hier aangepast.

Er is ook een ticket aangemaakt voor de betrokken dienst met de vraag om dit na te kijken.

Ticketnummer is vermeld in je profiel

Hopelijk komt het snel terug in orde.

Groeten,

Tina

 

Tina, wat is snel bij Proximus. Ik ben sinds vrijdag in de weer over iets en het is nu woensdag. Wat is een normale termijn om urgente zaken af te handelen bij Proximus.

Hallo Proximus, al iets bekend. Duurt wel lang of is dit normaal, ben dus sinds vorige week vrijdag 25 oktober bezig.

ja en nu zul je spijtig genoeg terug moeten wachten tot maandag om verdere info i.v.m. met de stand van zaken te krijgen van iemand van Proximus zelf wanneer ze hier op het forum terug langskomen.

Och ja  een paar dagen meer maakt op het geheel weinig meer uit. Bedankt om te laten weten dat het nog wat langer gaat duren. De problemen zullen waarschijnlijk wel heel ernstig zijn en dat kost nu eenmaal veel tijd. Alle begrip maar nu wel maandag graag antwoord.

Hallo Martin, weet jij hoe je die mensen bij Proximus tot enige activiteit kunt bewegen. Nu al bijna anderhalve week bezig voor een klachtje van “ niks”  zou ik zeggen. 

Reputatie 7
Badge +3

@ChrisWillem 

Excuses, ik zie dat er nog geen dossierbeheerder is aangewezen om dit op te volgen.  ticket staat nog open; we zoeken een collega om na te kijken.

groeten,

Tina

Normaal zouden ze inderdaad hier moeten reageren op je post, maar anders door op één of ander proximus medewerker zijn forum roepnaam te klikken en zo een privé bericht sturen , met enetueel de verwijzing = link naar je post hier, mee te sturen, zou ook nog een oplossing kunnen zijn !

Reputatie 7
Badge +3

@ChrisWillem 

Ondertussen heb ik bericht gehad van mijn collega dat ze je gecontacteerd heeft en het dossier wordt opgevolgd.

groeten,

Tina

Ja Tina, bijna ongelooflijk zoiets. Wel weer heel klantvriendelijk dat ze zou proberen het nog!!!! deze week in orde te maken. Typisch gevalletje: prioriteit, toch, zou ik zo, en een heleboel andere mensen ook, denken. 

Reputatie 7
Badge +3

@ChrisWillem Ik weet zeker dat dit niets te maken heeft met de prioriteiten van de dossierbeheerder, maar eerder met hoe afhankelijk ze is van systemen of andere diensten. Het wordt in ieder geval voor je opgevolgd en ze zal jou zeker op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

AntonellaD, het zal wel aan mij liggen maar als het echt zo fout zit met de systemen dan moet ik dus ook vrezen dat er ook wel het een en ander mis kan gaan met de privacy om maar wat te noemen. Mijn hele probleem had bij het eerste contact opgelost moeten kunnen zijn en daar zou de leiding eens naar moeten kijken. 
Het is een beetje vreemd dat steeds meer mensen overschakelen naar uw dochter (nou ja die van Proximus dus) Scarlet en uitermate tevreden zijn over de service.
By the way: het probleem is ondertussen opgelost, er is 25 euro teruggestort op mijn rekening.

Dus: eind goed, al goed. 

Reageer