Vraag

Cashback en bleutooth oortjes OnePlus 8 Onyx black

  • 22 October 2020
  • 6 reacties
  • 287 Bekeken

Hallo,

Ik heb begin juni 2020 een OnePlus 8 Onyx black in combinatie met een abonnement bij Proximus aangekocht. Als promo werd er door Proximus hierbij het volgende toegekend:

  • Cashback van 99 euro
  • Gratis bluetooth oortjes

Meer dan 4 maanden na aankoop heb ik geen van beide delen van de promo ontvangen. Op de klantendienst delen ze mij mee dat ik dit zelf moet regelen met de verkoper van de smartphone, Oneplus. Ik heb geen contactgegevens of dergelijke.

Heeft iemand hier ook problemen mee?

Stijn


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Fyi

actie afgelopen blijkbaar en registratie niet meer mogelijk

https://promotions.activationboxx.com/oneplus/

Ik veronderstel dat er voor België iets gelijkaardigs was

https://promotions.activationboxx.com/oneplus/media/184c832a-df93-412b-b43e-abde4ca8fc38.pdf

Beste M_016, 

Bedankt voor het antwoord.

Ik heb mij destijds geregistreerd voor de promo voordat de promo verstreken was. Ik heb alleen mijn promo tot op de dag van vandaag niet ontvangen.

 

Reputatie 7
Badge +4

Best/aangewezen hieromtrent contact opnemen met

oneplus@activationboxx.com

om toelichting/uitleg te krijgen 

 

Zie evenwel ook info hieronder uit links voorhanden in vorig bericht

OnePlus streeft ernaar de Bullets Wireless Z binnen 6 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.

Voor deze actie geldt het OP=OP principe.

OnePlus behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden te wijzigen of aan te vullen of de actie stop te zetten zonder dat de klant hiervoor een schadevergoeding krijgt. Advies is om deze voorwaarden regelmatig te bekijken

 

Bedankt voor de uitleg.

Ik zal contact opnemen met het vermelde mailadres maar ik verwacht er niet meer te veel van als ze zelfs het recht voorbehouden om de actie te wijzigen/stop te zetten zonder schadevergoeding. 

Straffe promostunt wel.

Reputatie 7
Badge +4

een antwoord of reactie had de betrokken promoactie-dienst van OnePlus u op zijn minst kunnen/mogen sturen ...

maar ja “op = op komen” we nog wel eens tegen bij fysieke winkels en/of op webwinkels

succes

Inderdaad of bvb ook “zolang de voorraad strekt”, dit zijn de klassieke trucen.  

Reageer