Beantwoord

Business Klant

  • 12 February 2018
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Op 9/2 blokkeert men mijn kaart : pay&go nummer:
Reden : adres registratie staat te Brussel.
( wat niet klopt en ze hadden toen de registratie kunnen ongedaan maken zodat ik me opnieuw zou moeten registreren, maar de kaart was geregistreerd op mijn naam en gekoppeld aan myproximus )


Vandaag:

Gesprek met Pay and Go medewerkster karina house die zeer veel kennis heeft en zeer vriendelijk is.
Mevrouw ziet een dossier en zegt me ook dat ik zelf hier melding moet van maken.

nummer ******* momenteel business klant !!!!!!!!, btw nummer be0202239951 wat volgens haar proximus zelf is, mijn gegevens zijn niet aan de kaart gekoppeld.
Ze vind niets over mijn gegevens terug. Maar wel de herlading van 5 euro. Ze vindt de ganse zaak zeer vreemd.

Ik heb nooit om een abonnement gevraagd en ze zegt dat wat hier gebeurd niet mocht gebeuren, ze ziet dat mijn kaart op 13/2 weer pre-paid zou worden.

Ze zegt me ook dat het mijn schuld helemaal niet is en dat ik wel tijdig heb herladen dat ze nooit zomaar blokkeren, dit mocht gewoon niet gebeurd zijn, zelfs al zou de kaart vervallen want dan krijg je daarover voldoende informatie.
Ik had de laatste keer voor 5 euro herladen en dat is voldoende zegt ze al ook omdat ik in december 2017 had herladen.

15 euro herladen geworden 7:12 2017
5 euro herladen = een jaar geldig herladen op 7:1 2018
Play and Gold : geen toegang meer.


9-12-2018 Familus aangegaan, ik weet het ook niet meer.
icon

Beste antwoord door Peter66 13 February 2018, 11:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2
Er is hiervoor een onderzoek bezig. Simkaart terug pre-paid.

Reageer